۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۵۸

گزاش خبرنگار اعزامی مهر از بلغارستان؛

جدّایی به مدال برنز بسنده کرد/ نوزدهمین مدال ناشنوایان به دست آمد

جدّایی به مدال برنز بسنده کرد/ نوزدهمین مدال ناشنوایان به دست آمد

سید مرتضی جدّایی کاراته‌کای ناشنوای ایران به عنوان سوم مسابقات المپیک ناشنوایان بسنده کرد تا نوزدهمین مدال کاروان ایران هم به دست بیاید.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه بلغارستان، در ادامه رقابت‌های کاراته المپیک ناشنوایان ظهر امروز چهارشنبه سید مرتضی جدایی در وزن منهای 84 کیلوگرم ابتدا مقابل حریفی از چین تایپه قرار گرفت ولی این بازی را به حریفش واگذار کرد.

جدایی که با این شکست به دیدار رده بندی رسیده بود، موفق شد در دومین مسابقه حریف ترکیه‌ای خود را شکست بدهد و به عنوان سوم مسابقات المپیک ناشنوایان برسد.

همچنین سمانه برجی کاراته کای وزن منهای 61 کیلوگرم تیم ملی ناشنوایان ایران با قبول شکست مقابل حریفانی از ترکیه، ونزوئلا، روسیه و اوکراین از رسیدن به مدال در وزن خود بازماند.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم خدابنده و سحر حسینی‌نژاد (تکواندو)، زهرا ابراهیمی (پومسه)، بهاره صفری و عاطفه بعیات (کاراته) و محمد کاظم‌زاده و میثم عابدی (تکواندو)، مهدی بخشی، مجید توکلی، محمد مرادی و محمد امین نعمتی (کشتی فرنگی)، میثم اخوان و مرتضی جدایی (کاراته)، تیم کاتای تیمی مردان به مدال برنز دست یافتند، حسین کرمی (پومسه) و میثم قبشه دزفولی (کشتی فرنگی) 2 مدال نقره و محمد خدایار، امیر دانیالی و مژده مردانی (کاراته)3 مدال طلای کاروان رمضان را بدست آورده‌اند.

کد خبر 2107486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha