۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۶

یعقوب کریمی در گفتگو با مهر:

فکر رفتن به استقلال حتی به ذهن من نرسید/ تماشاگران نباید علیه جباری شعار دهند

فکر رفتن به استقلال حتی به ذهن من نرسید/ تماشاگران نباید علیه جباری شعار دهند

اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: اگرچه در نقل و انتقالات از استقلال پیشنهاد داشتم اما فکر رفتن به استقلال حتی به ذهن من هم نرسید.

یعقوب کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی تیمش مقابل استقلال تهران و شرایط این مسابقه اظهار داشت: سپاهان برای دیدار با استقلال تمرینات خوبی پشت سر گذاشته و همه بازیکنان تیم برای گرفتن 3 امتیاز این مسابقه آماده هستند؛ بازی کردن با استقلال در تهران سخت است و شرایط این تیم نیز بد نیست زیرا آنها بازیکنان خوبی دارند و می‌دانند که ما چه‌کاره‌ایم و همه بازیکنان ما را آنالیز کرده‌اند و بازی سختی مقابل استقلال در پیش داریم.

وی ادامه داد: هنوز نتوانسته‌ام به صورت کامل برای تیم به میدان بروم و بدنم کمی عقب است اما تلاش می‌کنم که تا بازی بعدی 100 درصدی شوم و بتوانم در ترکیب اصلی بنا به صلاحدید کادر فنی به میدان بروم.

هافبک تیم سپاهان پیرامون شعارهای احتمالی تماشاگران استقلال علیه مجتبی جباری بیان داشت: تماشاگران استقلال می‌خواهند شعار سر دهند و شرایط برای این دو بازیکن سخت است؛ در بازی تیم ملی تماشاگران حسابی از خجالت جباری درآمدند اما فوتبال حرفه‌ایست و متاسفانه برخی از تماشاگران در ورزشگاه هرچه از دهانشان در می‌آید، می‌گویند اما نباید با بازیکنان ملی‌پوش اینگونه رفتار کنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا سپاهان در فصل جاری قهرمان می‌شود یا خیر، گفت: ما برای قهرمانی استارت زده‌ایم و شرایط تیم ما خیلی خوب است بنابراین تلاش می‌کنیم که در حاشیه نرویم و سر زبان‌ها نباشیم تا آرام آرام و چراغ خاموش به قهرمانی برسیم. فکر می‌کنم با توجه به اینکه تیم ما هر سال جزء مدعیان بوده، همه سپاهان را کنار گذاشته‌اند و روی آن حساب باز کرده‌اند و قطعا ما یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم.

کریمی گفت: ما در بازی با استقلال برای برد به میدان می‌رویم و تیمی که می‌خواهد به قهرمانی برسد باید در همه بازی‌ها برد کسب کد و فرقی برایش بین بازی‌های مختلف نباشد.

 وی پیرامون پیشنهاد استقلال و شایعه پیوستنش به این تیم پیش از حضور در سپاهان اضافه کرد: اگرچه در ابتدای فصل استقلال هم به دنبال من بود اما به استقلال اصلا فکر نمی‌کردم چون در زمان پرویز مظلومی در استقلال به مبن ی‌توجهی شد بنابراین فکر رفتن به استقلال به ذهن من هم نرسید.

کد خبر 2107741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha