۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۲۲:۰۹

حواشی دیدار استقلال - سپاهان؛

واکنش دو جانبه استقلالی‌ها به مجتبی جباری/ دروازه‌بان تیم ملی هو شد!

واکنش دو جانبه استقلالی‌ها به مجتبی جباری/ دروازه‌بان تیم ملی هو شد!

هافبک شماره 8 پیشین استقلال تهران پس از ورود به زمین مورد تشویق عده‌ای از هواداران قرار گرفت، این اتفاق در حالی رخ داد که تعداد دیگری از هواداران به این بازیکن توهین کردند.

به گزارش خبرنگار مهر دیدار دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان در هفته دوم از رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 22:15 دقیقه پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که حواشی پیش از آغاز این مسابقه به شرح زیر است:

* بلیط فروشی با سیستم جدید مشکلات خاصی را برای هواداران به وجود آورده و آنها از این وضعیت ناراضی هستند.

* هواداران سپاهان در  جایگاه پرسپولیسی‌ها مستقر شده بودند و به شدت تیم سپاهان را مورد تشویق قرار دادند. البته جنگ لفظی هواداران سپاهان و استقلال با حضور نفرات این دو تیم در زمین آغاز شد و آنها مرتب هم دیگر را مورد اهانت قرار می‌دادند.

* نماینده سازمان انتقال خون که در ورزشگاه مستقر بود به مناسبت روز جهانی اهدای خون از 10 تن از ورزشکاران حاضر در ورزشگاه برای اهدا خون به اتوبوسی که در ورزشگاه مستقر شده بود ،مراجعه کنند.

* در حالی که مهدی رحمتی پس از حضور در زمین به شدت مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت، رحمان احمدی از سوی هواداران استقلال هو شد.

* یک نارنجک در یکی از جایگاه‌های استقلال منفجر شد که خوشبختانه مصدومی به همراه نداشت.

* مجتبی جباری که پس از 8 سال حضور در استقلال به تیم سپاهان پیوسته بود، با حضور در زمین توسط عده از هواداران استقلال تشویق شد اما عده‌ای دیگر علیه این بازیکن شعارهایی را سر دادند.

 

کد خبر 2108159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha