۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۲۲:۴۱

حواشی دیدار استقلال - سپاهان؛

استقلالی‌ها به جباری و حمودی اسکناس نشان دادند/ درهای بسته رختکن‌ها!

استقلالی‌ها به جباری و حمودی اسکناس نشان دادند/ درهای بسته رختکن‌ها!

برخی از هواداران استقلال پیش از ورود مجتبی جباری و علی حمودی بازیکنان فصل پیش استقلال و این فصل سپاهان، به این دو بازیکن اسکناس نشان داده و به این شکل به این دو بازیکن اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در حالی از ساعت 22:15 دقیقه پنجشنبه در ورزشگاه آزادی شروع شد که بازیکنان دو تیم با انداختن چفیه به دور گردن‌های خود، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، با این کار با مردم مظلوم فلسطین همدردی کردند. حاشیه‌های دیگر این مسابقه به شرح زیر است:

* پیش از آغاز بازی درهای رختکن‌های ورزشگاه آزادی بسته بود که باعث شد اعضای کادرفنی و بازیکنان دو تیم حدود 10 دقیقه بیرون رختکن‌ها معطل ماندند.

* در هنگام ورود مجتبی جباری و علی حمودی به داخل زمین برخی از طرفداران استقلال به شدت آنان را هو کردند و به این دو بازیکن اسکناس نشان دادند.

* قبل از بازی جباری و حمودی به سمت نیمکت استقلال رفتند و سرمربی استقلال رخصت گرفت. البته اکثر بازیکنان سپاهان به سمت قلعه‌نویی رفتند و از وی برای شروع بازی رخصت گرفتند اما بولکو و رحمان احمدی به سمت او نرفتند.

* امید نمازی، سیموئز و دن گاسپار از اعضای کادرفنی تیم ملی به همراه علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان، محسن حاجیلو، مهدی فنونی‌زاده، شاهرخ بیانی و فرزاد مجیدی از دیگر نفرات حاضر در ورزشگاه هستند.

* هرچند پیش از آغاز بازی امیر قلعه‌نویی و کادرفنی استقلال به سمت نیمکت سپاهان و زلاتکو کرانچار سرمربی این تیم اصفهانی رفتند اما هیچکدام از بازیکنان استقلال به سمت این مربی نرفتند.

* فرهاد مجیدی که از ابتدا در ترکیب استقلال حضور دارد، در حضور سید مهدی رحمتی بازو بند کاپیتانی را بر بازو بست. جواد نکونام و آندرانیک تیموریان هم نخستین بازی خود را برای آبی‌پوشان در این فصل انجام دادند.

* سرمربیان دو تیم از ابتدای مسابقه در کنار زمین حضور داشتند و به هر اشتباهی از بازیکنان تیم خود واکنش نشان می‌دادند.

* یک پیراهن بزرگ با شماره 10 در طبقه دوم ورزشگاه نصب شده که البته مربوط به طرفداران سیاوش اکبرپور است.

* در این بازی حساس بیش از 60 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که حدود 5 هزار تماشاگر سپاهانی در ورزشگاه هستند.

کد خبر 2108166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha