۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۸

به منظور اعزام به مسابقات جهانی/

2 بانوی ورزشکار خراسان شمالی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا اعزام شدند

2 بانوی ورزشکار خراسان شمالی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا اعزام شدند

بجنورد - خبرگزاری مهر: دو بانوی ورزشکار خراسان شمالی که پیش از این به تیم ملی سپک تاکرا بانوان کشور دعوت شده بودند، برای حضور در اردوی آمادگی به منظور شرکت در مسابقات جهانی تایلند، عازم تهران شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه دو بانوی ورزشکار خراسان شمالی که پیش تر توسط کمیته فنی تیم های ملی سپک تاکرا به منظور شرکت در مسابقات جهانی این رشته، به تیم ملی دعوت شده بودند، برای حضور در اردوی آمادگی این تیم راهی تهران شدند.

نسرین درتومی و آمنه یزدانی دو ورزشکار این استان هستند که به همراه پانزده بازیکن دیگر برای شرکت در مسابقات سپک تاکرای قهرمانی بانوان جهان که قرار است شهریور ماه امسال در تایلند برگزار شود، به اردوی تیم ملی کشورمان دعوت شده اند.

بر اساس اعلام فدراسیون انجمن های ورزشی این اردو از پنج شنبه دهم مرداد ماه در تهران و در محل کمپ تیم های ملی مجموعه ورزشی یاس زیر نظر مربیان خانم ها رویا جعفری، سارا شاه سواری و فاطمه رمضانی و به سرپرستی یلدا قاسمی آغاز می شود و تا 29 این ماه به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت.

در واقع کمیته فنی تیم های ملی سپک تاکرا به منظور شرکت در مسابقات جهانی این رشته در تایلند، هفده بازیکن زن را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.

محدثه تقی زاده، صغری پور صفر و محبوبه تجدد از استان گیلان، مرضیه عزتی نیا، ملیحه عزتی نیا، زهرا شوشتری و سحر عفیفه از استان گلستان، فاطمه ساروق، زهرا دخایی، زهرا سلیمانی و کبری میرزایی از استان مرکزی، معصومه بهزادی و مژگان لک از استان لرستان، نسرین درتومی و آمنه یزدانی از استان خراسان شمالی، ندا مرادی از استان قم و زهرا نجفی از استان کرمان هفده ورزشکار دعوت شده به این اردو هستند.

سارا شاه سواری و رویا جعفری مربیگری تیم زنان را به عهده دارند و فاطمه رمضانی به عنوان کمک مربی تیم را همراهی خواهد کرد.

قرار است تیم ملی زنان کشورمان در مسابقات جهانی تایلند در بخش های هوپ تاکرا، رگو، دبل و تیمی شرکت کنند.

مسابقات سپک تاکرای قهرمانی مردان و زنان جهان از تاریخ ۲۵ تا ۳۱ شهریورماه امسال در شهر ادون تایلند برگزار خواهد شد.

کد خبر 2107790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha