۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶

زینی زاده:

سیاست باشگاه تراکتورسازی احترام به ارکان فوتبال است

سیاست باشگاه تراکتورسازی احترام به ارکان فوتبال است

تبریز – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه هفته دوم همواره برای این تیم خوش یمن بوده، گفت: سیاست کلی باشگاه تراکتور سازی حفظ احترام تمامی ارکان تشکیل دهنده فوتبال از اعضای فدراسیون گرفته تا داوران ، مربیان ، بازیکنان وتماشاگران تیم های حریف است.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کریم انصاری فرد اظهار داشت: همه توافقات ما با کریم انصاری فرد در مهلت قانونی عملی شد و مدارک آن نیز تحویل مسئولان مربوطه گردید تا مدارک مورد بررسی قرار بگیرد ، بعد از این موضوع طبق مقررات باشگاه پرسپولیس خواستار مبلغی به عنوان حق رشد و پرورش شد که در خصوص بازیکنان زیر 23 سال اعمال می شود.

وی ادامه داد: این بحث و توافق روی عدد مالی آن چند روزی وقت ما را گرفت تا با پرداخت آن به باشگاه پرسپولیس این قضیه حل وفصل شود.

زینی زاده در پاسخ به این سئوال که سکوت شما بعد اتفاقات هفته اول چه پیامی داشت، تصریح کرد: قبل از بازی با پرسپولیس ما یک هدف را دنبال می کردیم که آن هم حل وفصل موضوع انتقال کریم انصاری فرد بود که عملی نشد و مسئله مهم دیگر که بعد از بازی تمرکز ما روی آن بود واکنش کمیته داوران و فدراسیون فوتبال در خصوص قضاوت قاضی میدان بود ، ما سعی کردیم بدون راه انداختن جنگ رسانه ای موارد اعتراضی خود را به مسئولان مربوطه انتقال دهیم ومنتظر تصمیم آنها باشیم .

وی در خصوص محرومیت سنگین چند هفته ای محسن قهرمانی عنوان کرد: در خصوص قضاوت این داور ما مستندات خود را به کمیته داوران ارسال کردیم وهمانطوری که شاهد هستید برای حفظ حرمت قشر زحمت کش داوران نخواستیم سخن و یا مطلبی را مطرح کنیم که زحمات دیگر عزیزان را زیر سوال ببریم ، بنده ضمن تشکر از کمیته داوران و همه داورانی که برای پیشرفت و ارتقائ فوتبال کشور صادقانه تلاش می کنند امیدوارم دیگر شاهد بروز چنین اشتباهات فاحشی نباشیم .

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در ارتباط با موضوع فلاویو لوپز هم گفت: در همین یکی دو روز گذشته نماینده این بازیکن با مسئول روابط بین الملل ما در تماس بوده و گویا این بازیکن و ایجنت اوخواستار دریافت رضایتنامه از باشگاه تراکتورسازی است ، ما شرایط خود را برای صدور رضایت نامه به آنها اطلاع دادیم .

وی افزود: باشگاه تراکتورسازی علاوه بر درخواست  مبلغی برای صدور رضایتنامه خواستار پرداخت غرامت از سوی این بازیکن شده است که از نظر مالی خسارات وارده به باشگاه تامین خواهد شد.

زینی زاده در پاسخ به سئوالی در خصوص عملکرد تیم تراکتور سازی در دیدار با پرسپولیس خاطرنشان کرد: همانطور که همه در جریان هستند بازی ما در مقابل پرسپولیس از یک شرایط ویژه برخوردار بود ، بیشتر از اینکه مسائل فنی تاثیر گذار باشد مواردی بودند که بازی را تحت تاثیر خود قرار دادند ، از طرفی طبق انچه که در فصول گذشته اتفاق افتاده تیم ما شروع های خوبی را تجربه نکرده است.

وی ادامه داد: ما در چهار دوره قبل سه شکست را متحمل شده ایم وتنها یک تساوی را برای هفته های اول بدست اورده ایم اما بازی هفته دوم برای ما خوش یمن بوده و سرآغاز موفقیت شده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز همچنین در خصوص شعارهای برخی تماشاگران در بازی هفته اول گسترش فولاد علیه سرمربی استقلال تصریح کرد: سیاست کلی باشگاه تراکتور سازی حفظ احترام تمامی ارکان تشکیل دهنده فوتبال از اعضای فدراسیون گرفته تا داوران ، مربیان ، بازیکنان وتماشاگران تیم های حریف است ، لذا اینگونه اقدامات مورد تائید باشگاه تراکتور سازی نیست و به نظرم نباید مسائل شخصی وارد فوتبال وورزشگاه های ما شود.

وی افزود: حرکت تعاملی باشگاه تراکتورسازی در فوتبال ایران با توجه به برنامه های پیش رو در اینده ای نزدیک خود را نشان خواهد داد و این باشگاه با هواداران فهیم و بی شمار خود فرهنگ احترام به همه ارکان فوتبال را به یاری خدا نهادینه خواهد کرد.

زینی زاده در ارتباط با قضیه شکایت رسمی باشگاه ذوب آهن علیه باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه پیام صادقیان بدون داشتن رضایتنامه برابر تراکتورسازی بازی کرده و این در حالی است که کریم انصاری فرد از همراهی تراکتورسازی در دیدار با پرسپولیس محروم بوده، گفت: من هم این خبر را شنیده ام اما منتظر واکنش مسئولان فدراسیون و کمیته انضباطی هستم و مانده ام که چطور کارت بازی کریم انصاری فرد صادر نمی شود اما کارت بازی بازیکن پرسپولیس برای حضور در دیدار مقابل تراکتورسازی صادر می شود؟!

کد خبر 2107853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha