۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰:۵۷

مجید جلالی:

ناراحتم پیروزی را از دست دادیم/ بازیکن ما فوت می‌کرد، خطا اعلام می‌شد

ناراحتم پیروزی را از دست دادیم/ بازیکن ما فوت می‌کرد، خطا اعلام می‌شد

تبریز - خبرگزاری مهر - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به اینکه غفلت بازیکنانش در دو بازی اخیر برابر پرسپولیس و گسترش فولاد باعث شد امتیازهای مهمی را از دست بدهند، گفت: 3 امتیاز این مسابقه برای ما خیلی مهم بود و من بسیار ناراحتم که نتوانستیم برابر حریف پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار مهر از تبریز، مجید جلالی پس از اینکه تیمش در دربی تبریز پیروزی را با تساوی عوض کرد، در نشست خبری حاضر شد و ضمن بیان مطلب فوق گفت: برای یک نیمه خوب بودیم و با تسلط بازی کردیم، به گل هم رسیدیم، همچنین موقعیت‌های زیادی داشتیم اما پرتاب اوت‌های تیم حریف مانع از حفظ نتیجه ما شد و برنامه ما را به هم ریخت.

وی در ادامه تاکید کرد: 3 امتیاز این مسابقه برای ما خیلی مهم بود و من بسیار ناراحتم که نتوانستیم برابر حریف پیروز شویم. البته باید نقاط ضعف تیم را صبورانه حل کنیم تا به تیم مورد انتظار هواداران تبدیل شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اضافه کرد: برخی از بازیکنان اصلی دیر به ما ملحق شدند. به نظر من مشکل طولانی بودن دوران نقل و انتقالات است، به عقیده من 20 روز زودتر باید تمام شود اما وقتی این زمان 4-5 روز تا آغاز لیگ باشد، این مشکلات بوجود می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه اکثر مشکلات تیمش به عدم هماهنگی تیمی برمی‌گردد، ادامه داد: وقتی نفرات در خطوط مختلف با هم هماهنگ این مشکل پیش نمی‌آید.

مجید جلالی در ادامه به عملکرد داور هم اینگونه انتقاد کرد: در بازی با پرسپولیس محمد ابراهیمی را به شدیدترین شکل می‌زدند ولی داور خطا اعلام نمی‌کرد اما در این دیدار بازیکن ما به یار حریف فوت می‌کند و داور خطا می‌گیرد. خطا چیزی واحد است اما چرا به اشکال مختلف با آن برخورد می‌شود، نمی‌دانم.

وی خاطر نشان کرد. برای کاری انجام می‌دهیم قالب‌هایی را تعریف کرده‌ایم، یک قالب روی مالکیت توپ است که رسیدن به این هدف و قابلیت در آن زمانبر است. قسمت دوم چینش بازیکنان است که خیلی نمی‌تواند روی تیم تاثیرگذار باشد. مهم این است بازیکنان خوب بدوند. ضمن اینکه ما با توجه به تیم حریف نفرات را به میدان فرستادیم. فکر می‌کردیم دو مهاجم نزدیک به هم بهترین می‌تواند بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به اینکه امروز تیمش می‌توانست برنده باشد، یادآور شد: ما در لحظه غفلت گل می‌خوریم. در بازی با پرسپولیس زمانیکه بازی بالانس شد، روی یک اشتباه گل خوردیم و امروز هم این اتفاق دوباره تکرار شد. مطمئنم اگر زمان بازی امروز را محاسبه کنید بالای 50 دقیقه نبود زیرا بازی خیلی قطع می‌شد، خصوصا زمانیکه آنها می‌خواستند اوت بی‌اندازند.

وی اضافه کرد: البته من به بازی حریف ایراد نمی‌گیرم، این شکلی از بازی است که آنها روی آن تمرین می‌کنند اما ما نباید به این راحتی به حریف فرصت ایجاد حملات دهیم.

جلالی در مورد این صحبتش که تراکتورسازی ممکن است تا هفته ششم نتیجه نگیرد، اینگونه توضیح داد: نه منظور من این نبود زیرا ما واقعا تیمی هستیم که برای بهترین مکان‌های در جدول برنامه‌ریزی کردیم و مطمئنا اتفاقات باعث نمی‌شود 6-7 هفته نتیجه نگیریم.

وی در مورد اینکه تیمش بهترین هافبک‌ها را که برخی از آنها در آسیا مطرح هستند را در اختیار دارد، گفت: دقیقا همینطور است اما ما در دوران آماده‌سازی، تمرینات سختی داشتیم که برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز به زمان داریم و ادامه بهتر تمرینات. اگر از نظر بدنی به شرایط خوبی برسیم، اینقدر تیم خوب می‌شود که من با شماها با روحیه بهتر صحبت کنم.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و گسترش فولاد تبریز در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر درحالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که تیم تراکتورسازی تا دقیقه 83 از حریف خود پیش بود.

کد خبر 2108177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha