۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۸

ویسی:

توانایی و هوش معیار ارزیابی فنی بازیکنان در عرصه فوتبال است

توانایی و هوش معیار ارزیابی فنی بازیکنان در عرصه فوتبال است

کرمان - خبرگزاری مهر: سرمربی استقلال خوزستان سن و سال را ملاک کافی برای ارزیابی فنی بازیکنان ندانست و گفت: توانایی و هوش بازیکنان است که جایگاه آنها را مشخص می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم مس کرمان و استقلال خوزستان، گفت: مس کرمان یکی از تیم های قوی لیگ است و ما نیز با آنالیز بازی های قبلی این تیم آمادگی لازم برای رویارویی با مس کرمان را کسب کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه ملاک ارزیابی فنی بازیکنان توانایی و هوش آنهاست، افزود: به هیچ عنوان سن ملاک کافی برای این ارزیابی نیست و نمی توان براساس سن جایگاه بازیکنان را تعیین کرد.

سرمربی استقلال خوزستان از حسین کعبی، سهراب بختیارزاده و میلاد میداددی به عنوان بازیکنان بالای 30 سال این تیم یاد کرد و افزود: تیم ما بازیکنان خوبی را جذب کرده است و با سعی و تلاش و تمرینات خوب می توانیم نتایج مطلوبی را در لیگ به دست آوریم.

ویسی گفت: این که گفته می شود بازیکنان استقلال خوزستان دارای سن بالایی هستند را رد کرده و اعلام می کنم میانیگن سنی 15 نفر از بازیکنان این تیم 25 است.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: در فصل گذشته دچار اشتباهاتی شدم و با تصمیماتی که گرفتم در ناکامی تیم پیکان دخیل بودم و به این موضوع اعتراف می کنم.   

ویسی تصریح کرد: در این فصل با استفاده از تجربیات گذشته تمام توان خود را برای صعود تیم استقلال خوزستان به نیمه بالای جدول به کار خواهم گرفت.

کد خبر 2107919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha