۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۰۴

با تاکید بر خلق حماسه قدس/

روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است

روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است

اردبیل – خبرگزاری مهر: تشکل خانه کارگر استان اردبیل با صدور بیانیه ای قدس را در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی دانسته و اضافه کرده است: قدس سرزمین انبیاء و اولیاء خدا است که با توطئه استکبار جهانی تزویر سران برخی کشورهای عربی به قتلگاه فلسطینی مبدل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، این بیانیه افزوده است: سرزمین اسلامی فلسطین بر اثر سیاست دولت های استعماری به وسیله قوم شرور صهیونیست ها سال ها است تحت اشغال قرار گرفت که چون ختجری بر پیکر جهان اسلام زخم خون فشانی را ایجاد کرده که فقط با وحدت مسلمانان و مقاومت در مقابل اشغالگران درمان می یابد.

در ادامه این بیانیه آمده است: روز قدس به عنوان میراث و یادگار حضرت امام خمینی (ره) بزرگ پرچمدار انسانیت روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آرمان مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و بی شک در این روز دشمن صهیونیستی از وحدت و قدرت مسلمانان برخود خواهد لرزید.

خانه کارگر اردبیل در بیانیه خود تاکید کرده است: اینک روز جمعه مصادف با روز جهانی قدس بار دیگر قدرت اسلام با محوریت ملت بزرگ ایران به نمایش گذاشته می شود و اقشار مختلف مردم اردبیل نقشی به یاد ماندنی ایفا می کنند.

این تشکل با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس اضافه می کند: جامعه کارگران استان اردبیل اعلام می دارد با حضور خود در تمام صحنه ها و جلوه های مبارزه و معارضه و با درک حساسیت شرایط موجود به ویژه در منطقه خاورمیانه با شرکا گسترده خود در راهپیمایی با شکوه روز قدس خواب های آشفته مستکبران را به کابوسی وحشتناک تبدیل می کند.

به گزارش مهر، سایر نهادهای و سازمان های اردبیل از جمله جامعه ورزش استان، بسیج دانشجویی و دانش آموزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بسیج هنرمندان، سازمان تبلیغات اسلامی استان، استانداری، دستگاه های فرهنگی و اجرایی شهرستان های مختلف و... نیز با صدور بیانیه های جداگانه بر حضور اقشار مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کردند.

کد خبر 2108042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha