۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰:۴۶

کرانچار پس از پیروزی مقابل استقلال:

داور یار دوازدهم سپاهان نبود / از پیروزی برابر استقلال راضی هستیم

داور یار دوازدهم سپاهان نبود / از پیروزی برابر استقلال راضی هستیم

سرمربی تیم سپاهان با بیان این که دو تیم سپاهان و استقلال نمایش قابل قبولی داشتند گفت: بر خلاف اعتقاد تماشاگران استقلال داور یار دوازدهم سپاهان نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار که پس از پیروزی تیمش برابر استقلال تهران در نشست خبری حضور یافت، در خصوص این بازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: قبل از این نیز گفته بودم منتظر یک فوتبال خوب از استقلال و سپاهان باشید. همینطور هم شد و هر دو طرف فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه افزود: ما این فرصت را داشتیم که نتیجه بازی را سه بر صفر کنیم اما از موقعیتمان استفاده نکردیم که این اتفاق منجر به 25 تا 30 دقیقه شرایط دشوار برای تیم ما شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان این که استقلال در دقایق پایانی بازی شانس های خوبی برای گلزنی داشت اما از آن ها استفاده نکرد، خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم وقتی گل نزنیم باید منتظر شکست باشیم با این حال من می‌توان از نتیجه بازی راضی باشم و به دیدارهای آینده امیدوارتر نگاه کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که هواداران استقلال اعتقاد داشتند داور یار دوازدهم سپاهان بوده آیا شما با آنها هم عقیده هستید، گفت: باید فیلم را مجددا بررسی کرد که متوجه خواهید شد توپ با دست بازیکن استقلال برخورد کرده و داور به درستی پنالتی گرفته است.

کرانچار صحبت‌هایش در خصوص داور بازی را اینگونه ادامه داد: اعتقاد دارم داور یار دوازدهم سپاهان نبود و حتی گهگاهی به نفع میزبان سوت زد. با این حال این‌ها چیزهایی نبود که بخواهیم توجه کنیم.

وی با رضایت از عملکرد مجتبی جباری در مورد شرایط این بازیکن تصریح کرد: تشویق جوانمردانه‌ای که هواداران استقلال هنگام گردم کردن از مجتبی جباری انجام دادند، انگیزه خوبی به این بازیکن داد که بتواند بازی خوبی را به نمایش بگذارد. جباری با تاخیر در اردوی آماده‌سازی سپاهان شرکت کرد اما باز هم نمایش خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط مطلوب سپاهان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما امسال تیم را تقویت کرده‌ایم و در دو بازی ابتدای لیگ سیزدهم نشان دادیم که به قدرت خوبی برای حضور در آسیا رسیده‌ایم اما نباید از ضعفهایمان چشم پوشی کنیم. قطعا در آینده هماهنگی بیشتری را از بازیکنان سپاهان خواهید دید.

 

کد خبر 2108178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha