۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۲۳:۰۴

هفته دوم لیگ برتر؛

سپاهان در پایان نیمه نخست استقلال را شکست داد/ اشتباه مهلک حیدری

سپاهان در پایان نیمه نخست استقلال را شکست داد/ اشتباه مهلک حیدری

تیم فوتبال سپاهان با گل زودهنگامی که از روی اشتباه مهلک خسرو حیدری و ضربه آرش افشین به ثمر رسید، استقلال را در پایان نیمه نخست شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از شب اول هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور بین تیم‌های استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی تهران در جریان است که نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر تیم سپاهان به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت 22:15 پنجشنبه شب در حضور حدود 60 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی و با قضاوت علیرضا فغانی در حال برگزاری است، تیم سپاهان با گل دقیقه اول آرش افشین از حریف خود پیش افتاد. در همان دقیقه نخست بازی خسرو حیدری توپ را مقابل حاج صفی لو داد تا این بازیکن افشین را در موقعیت گل قرار دهد و مهاجم پیشین فولاد هم در حالی که یک دقیقه و چهار ثانیه از شروع بازی می‌گذشت، دروازه رحمتی را باز کرد.

در ادامه این بازی برای دقایقی توپ در میانه میدان ضربه خورد تا این که استقلالی‌ها رفته رفته توپ و میدان را در دست گرفتند و به حرکات عمقی مجیدی و ارسال‌های بلند از جناحین روی آوردند که با همین حربه چندین بار تا آستانه گلزنی هم پیش رفتند. در دقیقه 17 مجیدی روی یک ضربه کاشته با ضربه سر دروازه احمدی را با خطر مواجه کرد. یک دقیقه بعد قاضی در پی یک ضربه کرنر بار دیگر دروازه حریف را با خطر مواجه کرد.

بهترین موقعیت استقلال در دقیقه 24 بدست آمد که محمد قاضی با یک ضربه محکم و سر ضرب تیر افقی دروازه سپاهان را به لرزه در آورد. پس از این صحنه بازی تا حدی متعادل شد با این حال ضربه کاشته تیموریان در دقیقه 38 اتفاق دیگری بود که رحمان احمدی توپ را از زیر کنج دروازه بیرون کشید.

آخرین فرصت مهم نیمه نخست هم به ضربه ایستگاهی امید ابراهیمی در دقیقه 45 مربوط می‌شد که شوت این بازیکن به تیر دروازه برخورد و راهی اوت شد تا نیمه اول با همین یک گل خاتمه یابد.

کد خبر 2108168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha