۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۲

وزير دادگستري در سنندج:

آمريكا سردمدار ايجاد اختلاف و تفرقه در جهان/ طرح سازش از هم اكنون شكست خورده است

آمريكا سردمدار ايجاد اختلاف و تفرقه در جهان/ طرح سازش از هم اكنون شكست خورده است

وزير دادگستري با اشاره به اینکه آمريكا سردمدار ايجاد اختلاف و تفرقه در سراسر جهان است گفت: امروز ريشه اصلي بسياري از مشكلات در سراسر جهان به دخالت هاي آمريكا بر مي گردد.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، سيد مرتضي بختياري ظهر امروز و در جمع راهپيمايان روز جهاني قدس در سنندج اظهار داشت: آمريكا سردمدار اصلي ايجاد اختلاف و تفرقه در جهان است و به همين دليل در هر عرصه و زماني با توطئه و دسيسه به دنبال اهداف شوم خود است و سعي مي كند با دامن زدن به اختلافات توطئه هاي خود را اجرايي كند.

وي ادامه داد: امروز در شرايطي شاهد حضور حماسي مردم كشور و ساير كشورهاي اسلامي در روز جهاني قدس هستيم كه متاسفانه در شماري از كشورهاي اسلامي مشكلات و ناامني هاي به چشم مي خورد كه تمامي اين ناامني ها ريشه در توطئه هاي آمريكا و ساير استكبار جهاني دارد و بدون شك حضور حماسي مردم مسلمانان در عرصه بار ديگر ثابت مي كند كه آنها به دنبال وحدت و همدلي هستند.

وزير دادگستري افزود: امروز مشت هاي گره كرده مردم حاضر در راهپيمايي روز جهاني قدس بار ديگر ثابت مي كند كه مسلمانان همچنان زنده هستند و با حضور خود در صحنه از آرمان هاي دين مبين اسلام دفاع مي كنند و بايد به همه شما مردم عزيز تبريك گفت كه امروز با حضور خود در صحنه افتخاري ديگري را رقم زديد.

وي با بيان اينكه روز قدس تنها روز دفاع از مردم مظلوم فلسطين نيست، بلكه روز آزادي اسلام و مقابله با توطئه هاي دشمنان دين مبين اسلام است، گفت: حضور امروز مردم در عرصه بار ديگر ثابت كرد كه مردم آگاه و هوشيار بوده و بدون توجه به توطئه هاي دشمن آمادگي دارند تا پاي جان از نظام اسلامي و آرمان هاي امام راحل (ره) به خوبي دفاع كرده و براي عملي كردن رهنمودهاي مقام معظم رهبري نيز تلاش كنند.

بختياري با اشاره به اوضاع نگران كننده كشور سوريه و كشتار بي رحمانه مردم بي دفاع اين كشور بيان كرد: امروز در كشور سوريه گروه هاي تروريستي جنايت هاي مختلفي را طراحي و پياده سازي مي كنند و در كمال ناباوري مدعيان دروغين دمكراسي و آزادي در مقابل اين همه جنايت سكوت كرده اند.

وي به وضعيت كشور مصر نيز اشاره كرد و افزود: در كشور مصر دخالت هاي بي جاي كشورهاي غربي باعث شده است تا مشكلات و ناامني هاي متعددي به وجود آيد و بر اساس نظرسنجي صورت گرفته بيش از 62 درصد مردم مصر، آمريكا و كشورهاي غربي را عامل اصلي بروز اين مشكلات مي دانند ولي امروز حضور مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس بار ديگر ثابت كرد كه مسلمانان در سراسر جهان بيدار بوده و با تمام توان از آرمان هاي خود دفاع مي كنند.

وزير دادگستري اظهار داشت: امروز حضور و خروش مردم مسلمان و هميشه در صحنه ايران اسلامي بار ديگر ثابت كرد كه جمهوري اسلامي ايران در هر شرايط و مكاني آمادگي دارد تا از ملت هاي مظلوم در سراسر جهان دفاع كند و نامگذاري روز جهاني قدس از سوي امام راحل (ره) و برگزاري راهپيمايي در اين روز بار ديگر وحدت و همدلي در كشور ما را به نمايش گذاشت.

وي به طرح سازش در فلسطين اشغالي اشاره كرد و گفت: اين مذاكرات از همان ابتدا نيز شكست خورده است و به همين دليل تمامي تلاش هاي صورت گرفته در اين بخش هيچ نتيجه اي ندارد چرا كه رژيم صهيونيستي غاصب است و بايد سرزمين هاي اشغالي را به مردم اين كشور پس دهد.

بختياري با تقدير از حضور مردم استان كردستان در عرصه هاي مختلف گفت: امروز مردم مسلمان و هميشه در صحنه استان كردستان نيز همراه با مردم ساير نقاط كشور در راهپيمايي روز جهاني قدس شركت كردند و ثابت كردند كه مردم اين خطه از ايران اسلامي نيز همواره هوشيار بوده و آماده اند تا با حضور حماسي خود از نظام اسلامي و آرمان هاي شهيدان و امام شهيدان دفاع كنند.

وي تقديم پنج هزار و 600 شهيد و هزاران جانباز و آزاده را در استان كردستان نشاني از حضور حماسي مردم در صحنه عنوان كرد و گفت: اين حضور در صحنه باعث مي شود كه بار ديگر تمامي توطئه ها و دسيسه هاي دشمنان نظام اسلامي نقش برآب شده و وحدت و همدلي مردم نيز بيش از گذشته به نمايش گذاشته شود.

کد خبر 2108373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha