۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴

در مراسم معرفی کارت هواداری استقلال؛

پرداخت سود روز شمار به هواداران استقلال/ به سرمایه‌گذاری بیشتر ترغیب شدیم

پرداخت سود روز شمار به هواداران استقلال/ به سرمایه‌گذاری بیشتر ترغیب شدیم

رئیس هیات مدیره بانک رفاه با بیان اینکه برای حمایت از ورزش انگیزه‌ های بیشتری از قبل دارد، گفت: بعد از همکار‌ی‌های سال گذشته بین ما و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و موفقیت‌های آبی پوشان برای سرمایه گذاری بیشتر تشویق شده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل للگانی در نشست خبری معرفی کارت هواداری باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران عنوان کرد: سال گذشته تعاملی بین بانک رفاه و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به وجود آمد که ما از آنها حمایت مالی کردیم، پیرو همان تعاملات در سال 92 نیز این روند را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: نتایجی که باشگاه‌ها و در ورزش کسب شد، ما را ترغیب کرد تا حمایت‌های بیشتری انجام بدهیم. یکی از برنامه‌های ما تشویق جوانان به ورزش است، ضمن اینکه موفقیت‌های باشگاه استقلال عاملی شد تا در جهت تشویق هواداران این تیم گام‌هایی برداریم.

رئیس هیات مدیره بانک رفاه ادامه داد: باید منابع درآمدی پایدار ایجاد کنیم، کارت‌های هواداری را صادر کرده‌ایم که به آنها سود روزشمار تعلق می‌گیرد. علاوه بر آن تسهیلاتی نظیر کمک بلاعوض به باشگاه‌ها نیز مد نظر ما قرار دارد. این کارت هم کارت بانکی است و هم کارت شناسایی که همه خدمات آن در سراسر کشور در دسترس است.

للگانی همچنین گفت: اگر فروش این کارت‌ها زیاد شود، تخفیف‌های ویژه نیز در نظر گرفته خواهد شد. امیدواریم این تعامل بتواند ارتباط تنگاتنگی بین جامعه ورزش و بانک رفاه ایجاد کند.

کد خبر 2108908

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha