۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۴۳

طهماسبی:

محتوای برنامه های تلویزیونی موجب افزایش جذابیت آنها می شود

محتوای برنامه های تلویزیونی موجب افزایش جذابیت آنها می شود

قزوین- خبرگزاری مهر: معاون امور استانهای رسانه ملی گفت: توجه به محتوای برنامه های رسانه ملی موجب افزایش جذابیت آنها در بین مخاطبان می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهره برداری از 10 طرح صداوسیمای مرکز قزوین ظهر شنبه با حضور طهماسبی معاون امور استان های رسانه ملی آغاز شد.

کیومرث طهماسبی در مراسم افتتاح طرح های صداوسیمای مرکز قزوین با قدردانی از حمایت های مسئولان استانی از مرکز قزوین و تشکر از مدیرکل این مرکز بخاطر جدیت و پیگیری در اجرای این طرحها اظهارداشت: طرح های فنی، عمرانی صدا وسیمای مرکز قزوین در مدت کمتر از یکسال به بهره برداری رسید که این امر بیانگر توانمندی های نهفته مدیران و نیروهای صداوسیمای مرکز قزوین است.

معاون امور استانهای رسانه ملی توجه به محتوای پیام برنامه های رادیویی و تلویزیونی را لازمه جذابیت و گیرایی برنامه ها دانست و افزود: توجه به محتوای پیام برنامه ها، پرداخت هنرمندانه به مفاهیم و مضامین ارزنده انسانی و اخلاقی و ورود به بطن زندگی مردم در برنامه ها علاوه بر افزایش مقبولیت و محبوبیت برنامه، ارتباط سازنده و صمیمی تری با مخاطب خواهد داشت و تأثیر بیشتری روی آنان خواهد گذاشت.

وی، همچنین رویکرد صداوسیمای جمهوری اسلامی در رساندن پیام حقیقت خواهی در جهان را ارزشمند دانست و بیان کرد: قدرتهای جهان تحمل شنیدن پیام های حق طلبی و آزادگی ما را ندارند و به همین دلیل صداوتصویر ما را از دنیا سلب و آزادگان جهان را از شنیدن این پیام ها محروم کرده اند.

معاون امور استانهای رسانه ی ملی در ادامه از تهیه کنندگان برنامه های صداوسیمای مرکز قزوین خواست در تولید برنامه ها به پیشینه تاریخی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی قزوین و نیز مفاخر استانی و بومی و بیش از پیش توجه کنند.

کد خبر 2109169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha