۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۲۸

طهماسبی خبر داد:

اجرای پرداخت لیست حق بیمه اینترنتی در شعب تامین اجتماعی استان مرکزی

اجرای پرداخت لیست حق بیمه اینترنتی در شعب تامین اجتماعی استان مرکزی

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: پرداخت لیست حق بیمه اینترنتی به زودی در شعب سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث طهماسبی افزود: در راستای ارائه خدمات حضوری و امکان پرداخت اینترنتی حق بیمه ماهانه کارکنان از سوی کارفرمایان محترم، ارسال اینترنتی در تمام شعب استان مرکزی به زودی اجرایی می شود.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 23 هزار کارگاه فعال تحت پوش خدمات این سازمان در استان مرکزی وجود دارد، که همه ماهه لیست پرداخت حق بیمه خود را به شعب تابعه استان به صورت دستی ارایه می نمایند که اغلب این مراجعات در روزهای پایانی هر ماه می باشد که باعث ازدحام، شلوغی و طبیعتا اعلام نارضایتی هایی می گردد که با اجرای این طرح از مراجعات، اتلاف وقت کارفرمایان و ایجاد آلودگی های شهری به جهت ترددهای وسائط نقلیه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

طهماسبی ابراز داشت: توجه به ارائه خدمات اینترنتی به بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی یکی از اولویت های اصلی مدیر عامل جدید سازمان تامین اجتماعی می باشد.

افتتاح شعبه سه اراك و دو ساوه در آینده

مدير كل تامين اجتماعي استان مركزي همچنین از افتتاح شعب سه اراك و دو ساوه در آینده خبر و ادامه داد: با توجه به نيازي كه از مدت ها قبل در اين دو شهر صنعتي كشور به جهت ايجاد شعب جديد احساس گرديد پيگيري هاي زيادي در اين خصوص انجام گرديد كه در نهايت در آخرين جلسه هيئت مديره سازمان تامين اجتماعي مصوبه اي در اين خصوص صادر و ابلاغ گرديد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در كلان شهر اراك بيش از 150 هزار نفر بيمه شده اصلي و مستمري بگير و در شهرستان ساوه نيز بيش از 67 هزار بيمه شده اصلي و مستمري بگير وجود دارد كه با توجه به اينكه اين دو شهر از قطب هاي مهم صنعت كشور مي باشند ايجاد و راه اندازي اين دو شعبه كمك شاياني به مخاطبان اين سازمان خواهد نمود .

وی در پايان اضافه کرد: با مصوبات اخير، تعداد شعبات به 15 شعبه اصلي در سراسر استان، سه كارگزاري در شهر اراك و چهار شعبه اقماري در شهرهاي فرمهين، نيمور، نوبران و ساوه افزايش يافته است، كه شعب اقماري شهرهاي فرمهين و نيمور نيز داراي قابليت هاي لازم جهت ارتقاء به شعبه دائم را دارند كه پي گيري هايي نيز در اين زمينه صورت پذيرفته است.

کد خبر 2180897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha