۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۵۱

عجم:

60 شبکه رادیویی و تلویزیونی در قزوین قابل دریافت است

60 شبکه رادیویی و تلویزیونی در قزوین قابل دریافت است

قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: در حال حاضر مردم استان قزوین از 20 شبکه تلویزیونی و 40 شبکه رادیویی با پوشش 85 درصدی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد عجم ظهر شنبه در مراسم افتتاح 10 طرح صداوسیمای مرکز قزوین، افتتاح طرح های فنی، عمرانی صداوسیمای مرکز قزوین را تحولی ارزنده در حوزه رسانه دانست و اظهارداشت: با توجه به ظرفیت های موجود دراستان قزوین بویژه تعامل سازنده بین مسئولان استاني با صدا و سيماي مرکز قزوين این استان آمادگی میزبانی یکی شبکه های ملی را داراست.

وی، همچنین از تلاش های صداوسیمای مرکز قزوین در تولید برنامه های فاخر بویژه مستند تلویزیونی "مردان هور" که دایره المعارف دفاع مقدس استان محسوب می شود و با همکاری استانداری و سپاه صاحب الأمر (عج) استان در حال ساخت است  تشکر و قدردانی کرد.

صادقی جهانی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین هم در ابتدای مراسم افتتاح طرح های این مرکز تقویت و ترویج خرده فرهنگ ها را از مهمترین رسالت های شبکه های استانی دانست و گفت: صداوسیمای مرکز قزوین علاوه بر گام برداشتن دراین مسیر امکان دریافت 20 شبکه تلویزیونی و 40 شبکه ی رادیویی را برای 85 درصد مردم استان فراهم کرده است که این میزان پوشش رسانه ای از میانگین کشوری هم بالاتر است.

کد خبر 2109191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha