۱۸ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳

طهماسبی خبر داد:

کمک به پرداخت بدهی‌های بیمه‌ای کارگا‌‌ه‌های دارای مشکل مالی استان مرکزی

کمک به پرداخت بدهی‌های بیمه‌ای کارگا‌‌ه‌های دارای مشکل مالی استان مرکزی

اراک -خبرگزاری مهر: مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی از کمک به پرداخت بدهی های بیمه ای کارگاه های دارای مشکل مالی در اقساط بلند مدت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث طهماسبی افزود: چنانچه کارفرمایان بدهکار که توان پرداخت بدهی های معوقه خود را نداشته باشد و درخواست خود مبنی بر تفسیط بدهی در اقساط بلند مدت را به شعب مربوط ارایه نمایند، پس از طرح در کمیته بحران استان و تایید معاونت فنی و درآمد سازمان حداکثر تا بهمن ماه 93 امکان تفسیط میزان بدهی این گروه از کارفرمایان وجود دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به مصوبه جدید هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی و آخرین فرصت ارایه درخواست استفاده ار بخشودگی جرائم بدهی های معوقه لغایت اسفندماه 91 واحد های صنفی، کشاورزی و صنعتی که لغایت ساعت 24 روز 19 دیماه است.

طهماسبی همچنین در خصوص کارفرمایان واحدهای صنفی، صنعتی و کشاورزی که مساوی یا بیشتر از 150 میلیارد ریال دارای بدهی موقه لغایت اسفندماه 91 بوده و درخواست تقسیط خود را نیز تا تاریخ 19 دیماه ارایه و همچنین درخواستی مبنی بر اینکه توانایی پرداخت اقساط تا بهمن 93 را ندارند بیان داشت: کمیته بحران می تواند پیشنهادی مبنی بر حداکثر 48 قسط به معاونت فنی و درآمد ارایه و پس از اخذ مجوز لازم(تاییدیه مدیرعامل) اقدامات لازم را بعمل آورند.

طهماسبی در پایان با اشاره به اجرای این طرح که فرصت بسیار مناسب است که از سوی سازمان تامین اجتماعی و به جهت حمایت و رونق کسب و کار و تولید در اختیار کارفرمایان قرار گرفته است از کارفرمایان درخواست کرد هرچه سریعتر و حداکثر تا تاریخ 19 دی ماه سالجاری برای ارائه درخواست مبنی بر تقسیط بدهی های خود به شعب سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی مراجعه کنند.

کد خبر 2210347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha