۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۲۱

طهماسبی مطرح کرد:

تحریم رسانه‌ای ایران ناشی از عدم تحمل دنیا برای شنیدن صدای حق و تصویر پاک است

تحریم رسانه‌ای ایران ناشی از عدم تحمل دنیا برای شنیدن صدای حق و تصویر پاک است

یاسوج – خبرگزاری مهر: معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با اشاره به تحریمهای رسانه‌های شبکه‌های جمهوری اسلامی گفت: این تحریم به این دلیل است که دنیا تحمل شنیدن یک صدای حق و تصویر پاک را در مقابل هزاران صدای ناحق و ناپاک ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر کیومرث طهماسبی ظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد، رسالت انبیاء را تبلیغ و تبیین دین و استقرار نظام وحدانی عنوان کرد و اظهار داشت: استقرار نظام وحدانی یعنی استقرار یک نظام فرهنگی نوین که مورد استقبال عالمیان باشد.

وی تصریح کرد: کسانی که در رسانه کار می کنند باید برای تحقق این دو ماموریت بزرگ تلاش کنند و این مستلزم برخورداری تولیدات رسانه از کیفیت و محتواست تا در دل مخاطب اثرگذار باشد.

طهماسبی با بیان اینکه تلاش ما این است که رسانه ملی مطلوب نظام باشد، افزود: صدا و سیمای کشور مورد حمله و دشمنی‌های زیادی در عالم قرار گرفته است.

معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما گفت: دنیا تحمل شنیدن یک صدای حق و تصویر پاک را در مقابل هزاران صدای ناحق و ناپاک ندارد.

وی افزود: اگر صدا و تصویر ما را تحمل می کردند لازم نبود شبکه های جمهوری اسلامی را از ماهواره ها قطع کنند تا جهان این صدا و تصویر پاک را نبیند.

وی تصریح کرد: بی شک وجدان‌های بیدار عالم پیام رسانه های جمهوری اسلامی را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به پخش برنامه‌های استانی بر روی ماهواره اظهار داشت: باید برنامه سازی به شکلی باشد که در دل مخاطبان در عالم هستی اثر کند و هم اکنون این اتفاق افتاده است.

طهماسبی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کهگیلویه و بویراحمد در همه صحنه های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی در جایگاه نخست قرار دارد و هر در هرمقطعی که کشور نیازمند دفاع بود، مردم این استان و سایر استانهای هم زبان و هم قوم این استان در سنگرهای مقدم دفاع حضور داشتند.

وی بیان کرد: اکنون شکل این دفاع تغییر کرده و پرسنل رسانه ملی در این استان در سنگر اول دفاع از نظام حضور دارند.

کهگیلویه و بویراحمد را از ناشناختگی خارج کنید

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با اشاره به مزیت‌های فراوان کهگیلویه وبویراححمد گفت: بسیاری از ظرفیت‌های موجود در این استان در سایر استان‌ها وجود ندارد و لازم است با معرفی آنها، استان را از ناشناختگی بیرون بیاورید.

وی به زیباییهای طبیعی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: بسیاری از مردم کشور آرزو می کنند لحظه ای از این زیبایی ها دیدن کنند و اگر این زیبایی‌ها به مردم کشور معرفی شود، به خوبی می توان از پتانسیل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد استفاده کرد که موجب رشد اقتصادی این نیز می شود.

طهماسبی به تهیه کنندگان صدا وسیمای کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد: در برنامه‌سازی‌ها به اندازه، حجم و طول توجه نکنید و یک گزارش ساده رادیویی شما می‌تواند استان شما را به خوبی معرفی کند.

وی ضمن تمجید از تولید آثار فاخر مستند در شبکه استانی دنا و موفقیت آنها در جشنواره های مختلف در سال گذشته افزود: برخی از آثار این مرکز با حضور در جشنواره فیلم فجر در تاریخ سینمای مستند ماندگار شدند.

وی تاکید کرد: نباید تنها به دنبال کارهای بزرگ بود بلکه اگر کارهای کوچک را به درستی و با نیت خالص انجام دهیم، تاثیر خود را بر مخاطب خواهد گذاشت.

طهماسبی در پایان از زحمات مسلم رحیمی در طول دوران خدمت در صدا وسیمای کهگیلویه وبویراحمد تقدیر کرد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله ملک حسینی(ره)، از آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تشکر کرد.

 

 

کد خبر 2135953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha