۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۱۶

طهماسبی:

رادیو شهر در ارتقاء فرهنگ شهروندی نقش موثری دارد

رادیو شهر در ارتقاء فرهنگ شهروندی نقش موثری دارد

قزوین- خبرگزاری مهر: معاون امور استانهای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: راه اندازی رادیو شهری در ارتقاء فرهنگ شهروندی نقش موثری دارد و بیانگر دیدگاه آینده نگرانه مدیران شهرداری به امور شهری است.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث طهماسبی ظهر شنبه از استودیو رادیو شهری قزوین متعلق به شهرداری قزوین بازدید کرد.

معاون امور استان‌هاي سازمان صدا و سيمای جمهوری اسلامی در این بازدید بیان کرد: راه‌اندازی استوديو راديو شهر شهرداری قزوين بیانگر درايت شهردار به مسائل فرهنگی است و کار ارزشمندی محسوب می شود.



این مسئول تصریح کرد: راه اندازي استوديو راديوشهر شهرداري قزوين می تواند به افزایش اطلاعات شهروندان و جلب مشارکت آنها در فعالیتهای شهرداری موثر باشد و نتایج ارزشمندی در پی داشته باشد.

وی گفت: این کار می تواند به مسئولیت پذیری شهروندان هم کمک کند و آنها را در مسیر رشد و توسعه فعالیتها رهنمون شود.

طهماسبي در این بازديد که مديرکل صداوسيماي مرکز قزوين و معاونان وی را همراهی می کردند، از عملکرد شهرداری قزوين در خصوص تجهيز و راه‌اندازی راديو شهر ابراز خرسندی کرد.



این مسئول یادآورشد: اينکه شهرداري قزوين به مسايل فرهنگی و هنری اهميت داده و با صرف هزينه اين مجموعه را راه اندازی کرده است میتواند فرهنگ شهروندي و مسووليت پذيري مردم را بال برده و برخی دیدگاههای غلط را اصلاح کند.

معاون رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: گزارش ها حاکی است راديو شهر در يک سال گذشته توانسته مخاطبان خود را بخوبی جذب کند و با ارائه گزارش‌های ترافيکی درخصوص هدايت شبکه حمل و نقل درون شهری گام های موثری بردارد.
 

کد خبر 2109208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha