۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۴۶

حجت الاسلام هاشمی:

برگزاری هر چه باشکوهتر مناسبت های دینی و اسلامی مهمترین هدف شورای هماهنگی است

 برگزاری هر چه باشکوهتر مناسبت های دینی و اسلامی  مهمترین هدف شورای هماهنگی است

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: برگزاری هر چه باشکوهتر مناسبت های دینی و اسلامی مهمترین هدف شورای هماهنگی است که با نظارت بر عملکرد دستگاهها در این زمینه همراه است.

به گزارش خبرنگار مهر٬ حجت الاسلام عباس هاشمی٬ ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد٬ گفت: طبق اساسنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 14 دستگاه دولتی و غیر دولتی عضو این شورا هستند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد و امروز پس از گذشت سه دهه از انقلاب فعالیت های گستره ای را انجامداده است.
 
حجت الاسلام هاشمی خاطر نشان کرد: این شورا به دلیل جلوگیری از موازس کاری و هماهنگی و همکاری دستگاه ها در برگزاری هر چه بهتر و با شکوهتر برنامه های ملی و مذهبی تاسیس شده است.
 
وی ادامه داد: تا سال ۸۳ برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات چهار برنامه در سال بود اما اکنون بیش از 12 برنامه از جمله برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره)٬ روز جهانی قدس٬ ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان برنامه‌های٬ محکوم کرن اقدامات استکبار جهانی در تجاوز به ممالک دیگر٬ دهه فجر، هفته دولت٬ نهم دی، 12 فروردین و برنامه های دیگر را برپا می کند.
 

کد خبر 2109186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha