۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۴۲

علیرضا محمد در گفتگو با مهر:

نتیجه دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس عادلانه بود/ فرقی با فصل گذشته نکرده‌ام

نتیجه دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس عادلانه بود/ فرقی با فصل گذشته نکرده‌ام

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: به نظر من نتیجه تساوی در دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران عادلانه بود.

علیرضا محمد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی شب گذشته تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: به نظر من این بازی یک بازی متعادل بود و دو تیم در این مسابقه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و نتیجه تساوی در این بازی عادلانه بود.

وی افزود: همه در بازی روز جمعه دو تیم متفاوت را شاهد بودند چون پرسپولیس بازیکنان جوان و جدیدی را در ترکیب خود استفاده می‌کند و بازیکنان خوبی به این تیم پیوسته‌اند و علی دایی نیز سرمربی خوبی است که این تیم را برای لیگ برتر آماده می‌کند.

مدافع ذوب‌آهن در مورد عملکرد تیمش در این مسابقه بیان داشت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت و در نیمه نخست بازی شرایط متعادل بود و در نیمه دوم پرسپولیس چند موقعیت داشت اما در کل نتیجه تساوی عادلانه بود.

وی پیرامون اینکه ذوب‌آهن در فصل جاری چه جایگاهی کسب می‌کند، ‌بیان داشت:‌ ما تلاش می‌کنیم که در فصل جاری عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم و اشتباهات فصل پیش را تکرار نکنیم و امیدوارم که در بین تیم‌های بالای جدول رده‌بندی قرار بگیریم.

محمد در مورد شرایط خودش در فصل جاری و اینکه نسبت به فصل گذشته بهتر عمل می‌کند، اضافه کرد: من پارسال هم شرایط خوبی داشتم و برای تیم فرهاد کاظمی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتم؛ من برای ذوب‌آهن گل زدم، پنالتی گرفتم و موقعیت‌های خوبی خلق کردم که امیدوارم امسال نیز این شرایط برای من تکرار شود.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته دوم لیگ برتر با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 2109284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha