۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۴۲

حسین عبدی در گفتگو با مهر:

پرسپولیس باید غیرقابل پیش بینی‌تر بازی کند/ الآن وقت امتیاز جمع کردن است

پرسپولیس باید غیرقابل پیش بینی‌تر بازی کند/ الآن وقت امتیاز جمع کردن است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تنها با برگزاری دو بازی نمی‌توان در خصوص این تیم اظهار نظر کرد، گفت: به نظرم پرسپولیس باید غیرقابل پیش بینی‌تر بازی کند.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دو بازی ابتدایی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم این دو بازی نشان دهنده این است که هنوز تیم به هماهنگی لازم نرسیده است. البته این طبیعی است. به نظرم پرسپولیس بازی‌ها را خوب شروع نمی کند ولی بهتر تمام می‌کند.

وی افزود: در دقایقی از بازی‌ها پرسپولیس نشان داده که جا برای پیشرفت دارد. آنها باید یک مقدار هماهنگ‌تر و غیرقابل پیش بینی‌تر بازی کنند. در همان دیدار برابر تراکتورسازی که این تیم 10 نفره شده بود پرسپولیس نیاز به تنوع بیشتری داشت.

مربی سابق تیم پرسپولیس ادامه داد: ذوب‌آهن تیمی بود که دیر بسته شد و دیرتر از سایر تیم‌ها کار خود را شروع کرد. این بازی بهترین فرصت بود تا پرسپولیس در زمین ذوب‌آهن به راحتی پیروز شود ولی این اتفاق رخ نداد.

عبدی در خصوص روند بازی‌های پرسپولیس عنوان کرد: من تنوع را در بازی‌های این تیم ندیدم ولی جابجایی نفراتی که صورت گرفته کار را بهتر کرده است. مخصوصا پیام صادقیان با ورود خود به زمین شرایط را عوض کرده است. به نظرم بهتر است که از صادقیان و نوری استفاده بهتری شود.

این پیشکسوت تیم پرسپولیس هر گونه انتقاد از پرسپولیس در شرایط کنونی را منصفانه ندانست و گفت: نباید از حالا انتقاد کرد ولی این را باید بگویم که حالا وقت امتیاز جمع کردن است. تیم‌هایی که در ابتدای فصل امتیاز جمع کنند می‌توانند در ادامه کار شرایط بهتری را رقم بزنند.

 

کد خبر 2109818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha