۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۱۵

راستی خبر داد:

سه شهربازی با اعتبار 25 میلیارد ریال در بوشهر ساخته می‌شود

سه شهربازی با اعتبار 25 میلیارد ریال در بوشهر ساخته می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: شهردار بندر بوشهر گفت: سه شهربازی استاندارد با اعتبار 25 میلیارد ریال در در پارک‌های لیان، صدف و باسیدون بوشهر ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید راستی عصر شنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهر بوشهر اظهار داشت: به منظور بهبود وضعیت مبلمان شهری مرکز استان و همچنین ایجاد زمینه مناسب‌تر برای استفاده مردم از فضاهای شهری، طرح‌های خوبی را در دست اجرا داریم.

وی به ظرفیت‌های متعدد شهر بوشهر اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش داریم با استفاده از این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، شرایط خوبی را برای استفاده مردم ایجاد کنیم و برنامه‌های مختلفی را برای توسعه و آبادانی بوشهر در نظر داریم.

شهردار بوشهر گفت: در همه این پروژه‌ها اولویت ما شهروندان بوده‌اند و سعی کرده‌ایم تا با اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر، زمینه مناسب را برای استفاده مردم فراهم کنیم.

وی به برخی از این پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: یکی از نیازهای منطقه تنگک دوم بهسازی وضعیت خیابان ورودی این محل بود که از محل تقاطع این خیابان با جاده نیروگاه تا مسجد محل زیرسازی و آسفالت شد.

راستی از اجرای مرحله اول این طرح با اعتبار 1.3 میلیارد ریال خبر داد و اضافه کرد: آسفالت قدیمی از ابتدای ورودی تنگک دوم تا کوچه گلستان که به شدت تخریب شده بود برداشته و زیرسازی آن انجام شد و در نهایت نیز آسفالت شد.

وی در ادامه بیان داشت: روبروی پارک باسیدون و پیاده‌رو ساختمان‌های بافت تاریخی، حد فاصل سه راه انقلاب تا روبروی سازمان میراث فرهنگی (خانه ایرانی) به مساحت 700 مترمربع پروژه ایجاد پیاده‌رو موزائیک فرش توسط شهرداری بندر بوشهر انجام می‌شود.

شهردار بوشهر در ادامه با اشاره به راه‌اندازی شهر بازی استاندارد در پارک‌های لیان، صدف و باسیدون بوشهر اشاره کرد و ادامع داد: برای اجرا و راه‌اندازی این پهر بازی‌ها 25 میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 2109414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha