۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶

گرايلي به مهر خبر داد:

موتورسيكلت های توقیف شده در طرح انضباط اجتماعي خراسان رضوی ترخيص می شوند

موتورسيكلت های توقیف شده در طرح انضباط اجتماعي خراسان رضوی ترخيص می شوند

مشهد - خبرگزاري مهر: رئيس پليس راهور خراسان رضوي گفت: مالكان موتور سيكلت هايي كه در طرح انضباط اجتماعي توقيف شده اند 10 روز فرصت دارند تا با استفاده از تسهيلات ويژه اين ايام نسبت به ترخيص موتور سيكلت شان اقدام كنند.

حمیدرضا  سرهنگ  گرايلي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: هدف نيروي انتظامي و از جمله پليس راهور استان از اجراي قوانين راهنمايي و رانندگي حفظ جام مردم و آسايش رانندگان است و هرگونه توقيف و راهنمايي وسائل نقليه به پاركينگ فقط بر اساس قانون صورت مي پذيرد.

وي افزود: شهروندان با رعايت قانون ضمن حفظ سلامت خود و خانواده شان پليس را در اجراي هر چه بيشتر قوانين ياري مي كنند.

سرهنگ گرايلي ضمن تبريك پيشاپيش عيد سعيد فطر به همه مردم متدين و روزه دار استان اظهار كرد: پليس راهور استان به منظور فرارسيدن ايام مبارك عيد سعيد فطر و به منظور ايجاد فرصتي براي افرادي كه موتور سيكلت هايشان در طرح امنيت انضباطي به پاركينگ منتقل شده از تاريخ 15 تيرماه به مدت 10 روز با ارائه يكسري تسهيلات اقدام به آزاد سازي موتور سكلت هاي توقيف شده خواهد كرد.

وي با اشاره به اينكه مالكاني كه قصد استفاده از اين تسهيلات را مي توانند با مراجعه به ستاد ترخيص در اداره كل پست مشهد واقع در خيابان امام خميني(ره) نسبت به ترخيص موتور سكلت توقيف شده شان اقدام كنند.

رئيس پليس راهور خراسان رضوي تاكيد كرد: موتور سيكلت هايي كه با دستور مقام قضايي و انتظامي متوقف شده اند يا تصادفي هستند شامل اين طرح نمي شوند.

وي افزود: اخذ تعهد از مالكان مبني بر بيمه كردن موتور سيكلت پس از ترخيص همچنين اخذ تعهد در خصوص ارائه مدارك مالكيت در ستاد ترخيص صورت خواهد پذيرفت.

سرهنگ گرايلي همچنين از تخفيف 50 درصدي در هزينه پاركينگ خبر داد و اظهار كرد: افرادي كه در 10 روز تعيين شده كه روزهاي تعطيل نيز جزء همين روزها محسوب مي شود مي توانند از اين تخفيف استفاده كنند.

کد خبر 2109546

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha