۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۴

شهبازی:

شهروندان ساوه آب را از 150 ایستگاه آب شیرین تهیه می کنند

شهروندان ساوه آب را از 150 ایستگاه آب شیرین تهیه می کنند

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهرستان ساوه با اشاره به مشکلات شهروندان ساوه برای تهیه آب شیرین گفت: در حال حاضر شهروندان می توانندآب تصفیه شده و شیرین را از 150 ایستگاه برداشت آب شیرین و با استفاده از کارتهای الکترونیکی تهیه و به مصرف برسانند.

ابوالفضل شهباز در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به مشکلاتی که در نتیجه کمبود آب و شیرین نبودن آب در ساوه وجود داشت با هدف ایجاد دسترسی شهروندان مناطق مختلف این شهرستان به آب شیرین، به طول خطوط انتقال آب شیرین این شهرستان افزوده شده است.

وی با بیان اینکه در نتیجه این توسعه، خطوط انتقال آب شیرین شهرساوه به 50کیلیومتر رسیده  است تصریح کرد:  پروژه دو شبکه ای شدن آب شهر ساوه به منظور ترویج فرهنگ صرفه جویی وارائه خدمت رسانی بهتر به شهروندان، از سال 86آغاز وبا15 کیلومتر شبکه توزیع و30 ایستگاه برداشت آب به بهره برداری رسید.

شهباز ادامه داد: بدلیل استقبال چشمگیر مردمی، شرکت آبفا در طول این سالیان به توسعه این شبکه دوم آبرسانی ادامه داده است تا تمام شهروندان در مناطق این شهرستان از آب با کیفیت این دستگاه ها برای آشامیدن بهره مند شوند و به روشنی واضح است که این شرکت توانسته بخش عمده ای از نارضایتی شهروندان از آب شرب را جبران نماید.

وی در ادامه عدم تخصیص اعتبارات کافی  جهت توسعه شبکه ودستگاه های آب شیرین کن از عمده ترین عوامل عدم توسعه این شبکه برشمرد و افزود: در حال حاضر به دلیل مشکلات عدیده شهروندان منطقه میدان سرداران و کوچه های صاحب الزمان و نبود دستگاه برداشت آب شیرین در این منطقه توانستیم به طول شبکه آب شیرین افزوده و با جانمایی  یک دستگاه برداشت آب شیرین در این منطقه مسافت طولانی را برای شهروندان به منظور برداشت آب شیرین کوتاه کنیم.

 مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهرستان ساوه با اشاره به واگذاری تعدادی انشعاب آب شیرین به ادارات دولتی، مدارس ، مساجد و تکایایی که در مسیر شبکه توزیع اب تصفیه هستند تصریح کرد: در حال حاضر شرکت آب وفاضلاب شهرستان ساوه توانسته است تعداد 10 فقره انشعاب به فروشگاه های سطح شهربه منظور دسترسی آسان شهروندان به آب شیرین واگذار نماید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به پدیده خشکسالی و گرمای شدید و تشدید معضل کم آبی  در سال جاری در شهر ساوه واستفاده بیش از پیش شهروندان در مواقع افت شدید فشارآب جهت تامین آب ازد ستگاه های آب شیرین ، ضروری است شهروندان  نسبت به نگهداری و استفاده  درست از دستگاه های برداشت آب  ومصرف بهینه آب نهایت صرفه جویی و دقت را داشته باشند و در صورت مواجه با خرابی  و مشکلات پیش آمده با شماره تلفن 2219298به صورت شبانه روزی به منظور رفع مشکل تماس حاصل نمایند.

کد خبر 2110224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha