۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶

فرماندار ساوه:

مدیریت جهادی لازمه خدمت رسانی به مردم است

مدیریت جهادی لازمه خدمت رسانی به مردم است

ساوه- معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه گفت: مدیریت جهادی لازمه خدمت رسانی به همه مردم است و اگر می خواهیم به رشد و توسعه متوازن دست یابیم، باید از حقوق همهم مردم دفاع کنیم.

محمد بهاروند در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار مهر، اجرای طرح ساماندهی شهرک علوی ساوه در قالب نهضت خدمات رسانی با مدیریت جهادی توسط شهرداری ساوه را کار جهادی در این شهرک و انجام آن را الگوی مناسبی برای سایر دستگاه های خدمات رسان این شهرستان دانست.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تلاش مشترک مسئولان و آحاد مختلف مردم در راستای تحقق این مهم ضروری دانست و افزود: مدیریت جهادی نیازمند تلاش مضاعف همراه با اخلاص و پشتکار است.

بهاروند بیان داشت: اقدام جهادی شکل گرفته برای خدمات رسانی به ساکنان شهرک علوی، الگویی، مناسب، بهینه و منظم از مدیریت جهادی و عزم ملی است که با بسیج  واحدهای مختلف شهرداری در این بخش از ساوه در حال انجام است.

همکاری بسیجی گونه شهرداری و شورای شهر ساوه زمینه خدمت رسانی جهادی را فراهم کرده است

وی گفت: همکاری شورای اسلامی شهر ساوه، شهردار و تلاش بی وقفه معاونت خدمات شهری در یک ابتکار جدید زمینه ای فراهم شده تا با بسیج تمامی نیرو و امکانات شهرداری در یک منطقه و با یک کار جهادی، خدماتی در شان مردم در این شهرک برای آنها فراهم شود.

فرماندار ساوه ادامه داد: این اقدام جهادی می تواند الگویی مناسب برای کار در سایر نقاط شهر، حوزه های دیگر مدیریت شهری و تمامی دستگاه های خدمات رسان این شهرستان قرار گیرد و سایر بخش ها برای ارائه خدمات به مردم از این مدیریت جهادی الگو بگیرند.

وی گفت: شهرک علوی ساوه یکی از مناطق مسکونی تازه شکل گرفته این شهر است که در طی چند سال گذشته پیمانکار و کارفرمایان متعددی صرفا در بخش ساخت و ساز در این منطقه فعالیت داشته اند و سایر بخش های مورد نیاز این شهرک مانند امکانات  رفاهی، خدماتی و فرهنگی مغفول مانده بود.

مسئولین به ساکنان شهرک های کم درآمد توجه بیشتری کنند

بهاروند اظهار داشت: با توجه به این که بیشتر ساکنان این شهرک را اقشار کم درآمد و محروم تشکیل می دهند، ضروری است که دستگاه های مختلف خدمات رسان همانند شهرداری با یک برنامه ریزی مناسب برای رفع معضلات و مشکلات رفاهی ساکنان این منطقه تلاش کنند.

وی اضافه کرد: هم اکنون با بسیج نیروهای شهرداری در این شهرک شاهد جمع آوری نخاله های ساختمانی، احداث پارک، کف پوش پیاده روها، نصب روشنایی معابر، ایجاد فضای سبز، نصب پل های معابر و ... هستیم که با تلاش خوبی در حال انجام است.

فرماندار افزود: همچنین شاهد هستیم که با تلاش کارکنان زحمت کش حوزه خدمات شهری تمامی جداول و پیاده روهایی که طی چند سال گذشته به علت ساخت و ساز های زیاد و کم توجهی برخی پیمانکاران زیر خاک مدفون شده بودند در حال تخلیه و پاکسازی هستند.

وی ابراز امیدواری کرد که این تلاش های جهادی تداوم یافته و در دیگر مناطق شهر نیز اجرایی شود تا با این اقدام های جهادی زمینه رفاه و رضایتمندی بیش از بیش مردم فراهم شود.

معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه همچنین با بیان این که مشارکت مردم نیز در بحث مدیریت شهری موجب ارتقای خدمات بیشتر به شهروندان خواهد شد، از مردم این شهرک خواست تا مسئولان را در نگهداری خدمات ارائه شده در این منطقه یاری کنند.

کد خبر 2435104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha