۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷

جوادی خبر داد:

دفتر سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی در ساوه آغاز به کار کرد

دفتر سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی در ساوه آغاز به کار کرد

ساوه - خبرگزاري مهر: شهردار ساوه از آغاز به کار دفتر سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی در ساوه خبر داد و گفت: با توجه به محدود بودن بودجه شهرداری و در نظر داشتن پروژه های متعدد در راستای رضایت شهروندان و داشتن شهری آباد، جذب سرمایه گذار خصوصی یکی از عمده مواردی است که مد نظر شهرداری است.

کامران جوادی ضمن بیان این مطلب به خبرنگار مهر گفت: پیشرفت و توسعه شهر ساوه و ارائه خدمات مطلوب بدون جذب مشارکت سرمایه گذار امکان پذیر نيست و با توجه به  اعتقاد راسخی که اینجانب به جذب سرمایه گذار خصوصی دارم یکی از برنامه های ارائه شده از سوي بنده به شوراي شهر حركت به سمت جذب سرمايه گذاران بخش خصوصي بود.

 وی ادامه داد: در همین ارتباط دفتر سرمایه گذاری در شهرداري ساوه تشکیل شد تا از سرمایه گذاران برای ارائه برنامه ها دعوت به عمل آيد و پس از بررسی امور تصمیم نهایی اتخاذ شود.

وي افزود: با توجه به لیاقت، شایستگی و تخصص مهندس علی اصغر آرمیده مسئولیت این دفتر به وی واگذار شده و وی ضمن داشتن مسئولیت مشاور عمرانی شهردار به عنوان مسئول دفتر سرمایه گذاری و   جذب مشارکت های مردمی شهرداری ساوه منصوب شد که امیدوارم با همت، درایت و پشتکاری که از ایشان سراغ می رود با همدلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران، در راستای مسیر تعیین شده به اهداف عالی شهرداری دست یابند.

کد خبر 2169576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha