۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲

"خوان لاپورتا" مطرح کرد:

افشای علاقمندی "خوزه مورینیو"

افشای علاقمندی "خوزه مورینیو"

رئیس پیشین باشگاه بارسلونا گفت "خوزه مورینیو" پس از ترک چلسی در سال 2008 می‌خواسته که سرمربی بارسلونا شود. با این حال او مسیرش را به سمت ایتالیا تغییر داد و پپ گواردیولا به عنوان سرمربی اناری پوشان روی نیمکت این تیم پرستاره نشست.

به گزارش خبرگزاری مهر، "خوان لاپورتا" از علاقمندی مورینیو برای حضور در نیوکمپ پرده برداشته است. پس از اینکه "فرانک ریکارد" در فصل 08-2007 از مربیگری بارسا برکنار شد، مسئولان این تیم، مورینیو را به عنوان گزینه‌ای برای جایگیزینی مربی هلندی در نظر گرفتند. اما مورینیو به اینتر پیوست و بارسلونا "پپ گواردیولا" را به عنوان سرمربی برگزید.

وی می‌گوید مورینیو دوست داشت به بارسلونا بیاید و خود را یک هوادار این تیم معرفی کرده بود. وی در گفتگو با "ال پاییس" اظهار داشت: مورینیو در آستانه پیوستن به بارسلونا بود. اما این امکان میسر نشد چون ما تصمیم گرفته بودیم که گواردیولا را برای این سمت انتخاب کنیم.

لاپورتا همچنین به انتقاد از "ساندرو راسل" پرداخت و گفت: من برای فلورنتینو پرز (رئیس رئال مادرید) احترام قائلم اما رفاقتی با راسل ندارم. همه آنچه او از زمان ورودش انجام داده به کارهایی که من انجام ادام صدمه زده است. پپ مجبور به ترک بارسا شد چراکه او دور ه ما در بارسلونا را به یاد راسل می‌آورد.

کد خبر 2110246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha