۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۸

بسکتبال قهرمانی مردان آسیا - فیلیپین؛

"حامد"ها بهترین‌های ایران در دیدار برابر هند بودند

"حامد"ها بهترین‌های ایران در دیدار برابر هند بودند

دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران برابر هند در حالی به سود ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید که حامد آفاق و حامد حدادی عملکردی به مراتب بهتر از دیگر بازیکنان ترکیب اصلی داشتند. از میان بازیکنانی هم که به عنوان یار ذخیره وارد زمین شدند حامد سهراب‌نژاد بهترین بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و هند در روز نخست از مرحله دوم بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا صبخ امروز دوشنبه برگزار شد که طی آن ملی پوشان کشورمان با نتیجه 102 بر 58 حریف خود را شکست دادند و صاحب چهارمین پیروزی متوالی خود در این دوره از رقابت ها شدند.

تیم ملی بسکتبال کشورمان در حالی موفق به کسب 102 امتیاز در این بازی شد که حامد آفاق امتیاز آورترین بازیکن زمین بود. این بازیکن علاوه بر 16 امتیازی که کسب کرد تاثیری گذاری 17 امتیازی در زمین داشت. آفاق 3 ریباند، 3 پاس منجر به گل هم داشت.

موثرترین بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار برابر هند حامد حدادی با تاثیری گذاری 24 امتیازی بود. حدادی در این بازی 12 امتیاز گرفت و 4 بلاک شات، یک توپ ربایی، یک پاس منجر به گل و 7 ریباند هم داشت. آفاق و حدادی به ترتیب 22:17 و 16:05 در زمین بودند.

8 امتیاز، تاثیرگذاری 9 امتیازی، 5 پاس منجر به گل، 2 ریباند و یک توپ ربایی هم حاصل عملکرد مهدی کامرانی در دیدار برابر هند بود. البته این بازیکن در اواسط کوارتر سوم به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه سر مجبور به ترک زمین شد. کامرانی در مجموع 16 دقیقه و 3 ثانیه در زمین بود.

صمد نیکخواه بهرامی هم طی مدت زمان 17 دقیقه و 47 ثانیه ای که برای تیم ایران مقابل هند بازی کرد 15 امتیاز گرفت و تاثیرگذاری 13 امتیازی داشت. این بازیکن دو ریباند، 3 پاس منجر به گل و یک توپ ربایی هم داشت.

اوشین ساهاکیان دیگر بازیکن ترکیب اصلی تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار امروز بود که 13 دقیقه و 59 ثانیه بازی کرد اما در این مدت هیچ امتیازی به دست نیاورد. 3 ریباند و تاثیرگذاری 2 امتیازی حاصل عملکرد ساهاکیان در این بازی بود.

 از میان بازیکنانی که به عنوان یار ذخیره در دیدار برابر هند از سوی بچیروویچ به بازی گرفته شدند حامد سهراب‌نژاد با 14 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن بود. سهراب نژاد تاثیرگذاری 15 امتیازی در این بازی داشت و از این حیث هم بهترین بازیکنی بود که به عنوان یار ذخیره وارد زمین شد.

کد خبر 2110364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha