۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۲۴

بسکتبال قهرمانی مردان آسیا - فیلیپین؛

مهدی کامرانی برای دیدار با بحرین هیچ مشکلی ندارد

مهدی کامرانی برای دیدار با بحرین هیچ مشکلی ندارد

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال تاکید کرد مصدومیت مهدی کامرانی که در دیدار برابر هند دچار آن شد، آنچنان جدی نبود که مانع از حضور این بازیکن در دیدار روز سه‌شنبه برابر بحرین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان کوارتر سوم دیدار امروز دوشنبه تیم‌های ملی بسکتبال ایران و هند که در چارچوب روز نخست از مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا برگزار شد و در حالیکه بازی با نتیجه 61 بر 30 پیش می‌رفت، مهدی کامرانی به هنگام شیرجه زدن در برخورد با پای حریف (بازیکن شماره 14 هند) دچار آسیب دیدگی از ناحیه سر شد. همین مسئله باعث تعویض کامرانی و استفاه از داودی به جای او شد.

در همین زمینه محمدرضا مشحون، مدیر تیم‌های ملی بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: آسیب‌دیدگی کامرانی جدی نیست. برخوردی که او با بازیکن حریف داشت به آن حد جدی و سنگین نبود که مشکل‌ساز شود. در حال حاضر هم وضعیت کلی کامرانی خوب است و مشکلی برای حضور در تمرین و دیدارهای آتی ندارد.

وی تاکید کرد که کامرانی حتی برای دیدار روز سه‌شنبه برابر بحرین مشکلی ندارد و در صورت صلاحدید اعضای کادر فنی می‌تواند همچون دیدارهای گذشته در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال وضعیت دیگر بازیکنان تیم ملی بسکتبال را هم خوب ارزیابی کرد و گفت: همه بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند که تاثیر آن در نتایج به دست آمده و پیروزی‌های قاطعانه‌ای که تا به امروز کسب شده، مشهود بود. البته از یاد نرود که تیم ملی تدارکات و تمرینات خوبی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا داشت.

وی یادآور شد: در کل آمادگی 90 درصدی در تیم وجود دارد. شاید یکی دو تا از بازیکنان خیلی خیلی آماده نباشند اما میزان آمادگی سایر نفرات کامل است.

مشحون همچنین گفت: از اینکه بازیکنان تا این مرحله از مسابقات به این خوبی بازی کرده‌اند، خوشحالیم. در واقع بعد از پیروزی‌های با ارزش و به خصوص شکست دادن قدرت‌هایی مانند کره‌جنوبی و چین، چه انتظار دیگری می‌توانیم داشته باشیم به جز اینکه تیم ملی قهرمان شود. این هم فقط انتظار ما نیست. همه ملت ایران این انتظار را از بسکتبال دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و هند امروز برگزار شد که طی آن تیم کشورمان به برتری 102 بر 58 دست یافت. این تیم در ادامه رقابت‎های قهرمانی مردان آسیا و در روز دوم از مرحله دوم این مسابقات روز سه شنبه به مصاف بحرین می‌رود. این بازی ساعت 9:15 (به وقت ایران) برگزار می‌شود.

کد خبر 2110594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha