۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۳۴

صادق درودگر در گفتگو با مهر:

رای کمیته انضباطی عادلانه نبود/ اگر یک یا دو تیم قربانی شوند، برخورد می‌کنیم

رای کمیته انضباطی عادلانه نبود/ اگر یک یا دو تیم قربانی شوند، برخورد می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با بیان اینکه موافق سالم‌سازی در ورزشگاه‌ها هستم ولی با تبعیض در برخورد با متخلفان به شدت مخالفم، گفت: اینکه متخلفان هفته نخست جریمه شده و متخلفان هفته دوم با کسر امتیاز مواجه شدند، عادلانه نبود و من مخالف این تبعیض‌ها هستم.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد کسر یک امتیاز از تیم فوتبال ملوان به خاطر فحاشی تماشاگران منتسب به این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: من با حسن‌زاده صحبت کردم و نمی‌توانم دروغ بگویم که در ورزشگا‌های فحاشی نمی‌شود اما تلاش کرده‌ایم این اتفاقات را در ورزشگاه‌های کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه اگر این امتیاز به خاطر فحاشی کم شده است دستش درد نکند، اضافه کرد: اگر کمیته انضباطی از باشگاه ملوان امتیاز کسر کرده است، مرد و مردانه در مسابقات بعدی هم اگر تماشاگران هر تیمی فحاشی کردند، با آن باشگاه هم برخورد کرده و به کسر جریمه محکوم کنند. اما اگر قرار باشد تنها یکی یا دو تیم را قربانی کنند، با آنها برخورد می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی همچنین افزود: هرچند به این رای اعتراض می‌کنیم اما موافق سالم‌سازی در ورزشگاه‌ها هستم ولی با تبعیض در برخورد با متخلفان به شدت مخالف هستم. اگر این تصمیم روی منطق و عقل و برای پیشرفت فوتبال باشد ما به آن گردن می‌نهیم اما اگر این یک بازی باشد، با آن کاملا مخالف هستیم و مقابل آن می‌ایستیم.

درودگر در پایان گفت: اگر قرار است با تیمی برخورد شود، ابتدا باید به آن کارت زرد نشان داده و سپس به آن کارت قرمز نشان دهند. اینکه تیم‌های میزبان در هفته نخست به خاطر تخلف تماشاگران‌شان جریمه نقدی شوند اما میزبانان هفته دوم با کسر امتیاز مواجه شوند، عادلانه نیست. من مخالف این تبعیض‌ها هستم اما از قوانینی که باعث کاهش تخلفات در ورزشگاه‌ها می‌شود، حمایت می‌کنم.

طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه‌های استقلال، ملوان بندرانزلی و سایپا به خاطر تخلف تماشاگرانشان در هفته دوم لیگ، به کسر یک امتیاز محکوم شدند.

کد خبر 2110777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha