۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱:۴۹

دراگان اسکوکیچ مطرح کرد:

کسر امتیاز کادر فنی و بازیکنان ملوان را تنبیه کرد نه هواداران را

کسر امتیاز کادر فنی و بازیکنان ملوان را تنبیه کرد نه هواداران را

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با بیان اینکه هر دو تیم از تساوی راضی بودند، گفت: کسر امتیاز از ملوان تنها بازیکنان و کادر فنی را تنبیه کرد و هیچ مشکلی برای هواداران به وجود نیاورد.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوکیچ پس از تساوی برابر راه‌آهن در نشست خبری حاضر شد و ضمن با بیان مطلب فوق افزود: نتیجه مساوی نتیجه خوبی بود و هر دو طرف از این نتیجه راضی بودند، البته ما می‌توانستیم هم ببریم و هم شکست بخوریم.

وی اضافه کرد: صحبت‌های من به این معنی نیست که از نتیجه راضی باشم اما ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه از دست دادیم.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد رافخایی در این دیدار راضی بود‌ه‌اید یا خیر تاکید کرد: جلال رافخایی چندین موقعیت را از دست داد و خودش هم از این بابت از لحاظ روحی بسیار ناراحت بود چون احساس کرد می‌توانست در این دیدار برای تیمش گلزنی کند.

وی در پاسخ به این پرسش که در دقایق پایانی مشکل بدنی داشتید که بازی را از دست دادید، افزود: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و تنها بازیکنان‌ ما تمرکزشان را از دست دادند.

سرمربی ملوان در پایان و در خصوص کسر یک امتیاز از تیم ملوان گفت: من دوست دارم هواداران ملوان تیم‌شان را حمایت کنند اما اینکه از سه امتیاز به جای اینکه هواداران را تنبیه کند، کادر فنی و بازیکنان را تنبیه کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن و ملوان بندرانزلی در هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که سه‌شنبه شب در ورزشگاه تختی برگزار شد، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 2111568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha