۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵

در گفتگو با مهر؛

دبیر فدراسیون کشتی دلایل سکوت حجت اله خطیب را اعلام کرد

دبیر فدراسیون کشتی دلایل سکوت حجت اله خطیب را اعلام کرد

دبیر فدراسیون کشتی در خصوص غیبت و سکوت طولانی سرپرست موقت و همچنین عدم واکنش وی به اتفاقات اخیر گفت: غیبت خطیب به دلیل پیگیری و دوندگی او برای فراهم کردن هزینه‌های تیم‌های ملی کشتی و اعزام آنها به رقابتهای بین المللی است.

به گزارش خبرنگار مهر؛ اتفاقات حاشیه ای و تاسف آور پیرامون تیم های کشتی آزاد و فرنگی و مشکلات اعزام و اسکان نامناسب آنها در کشورهای خارجی در حالی فضای ورزش اول کشورمان را تیره و تار کرده که حجت اله خطیب سرپرست موقت فدراسیون همچنان بر سیاست سکوت و مصاحبه نکردن با رسانه ها اصرار دارد.

در همین راستا محمدرضا توپچی دبیر فدراسیون کشتی به اظهار توضیح در خصوص دلایل غیبت و سکوت خطیب پرداخت و به خبرنگار مهر گفت: باور کنید امور کشتی به دلیل عدم برخورداری فدراسیون از توان مالی به سختی انجام می شود و غیبت خطیب نیز به همین دلیل است، چرا که وی از صبح تا شب دوندگی می کند تا هزینه اعزام را جور کند.

وی در پاسخ به این سوال که روند اعزام تیم های کشتی آزاد و فرنگی جوانان ایران به رقابتهای جهانی به کجا رسید، گفت: خوشبختانه با پیگیری های لازم توانستیم زمینه اعزام تیم های جوانان را به بلغارستان مهیا کنیم و آزاد و فرنگی کاران جوان ایران تا به امروز مشکلی برای سفر به رقابتهای جهانی نداشتند. کاروان اعزامی جوانان در دو مرحله به بلغارستان اعزام می شوند که امیدواریم تا زمان اعزام بچه ها به بلغارستان مشکل خاصی نداشته باشیم.

دبیر فدراسیون کشتی به آخرین وضعیت کاروان کشتی نوجوانان ایران برای حضور در رقابتهای جهانی اشاره کرد و افزود: با جدیت پیگیر اعزام آزاد و فرنگی‌کاران نوجوان به رقابتهای جهانی صربستان هستیم و با توجه به تامین اعتبارات لازم برای حضور نمایندگان کشورمان در این میدان بین المللی، مشکل خاصی در این زمینه هم نخواهیم داشت.

توپچی در خاتمه برخلاف اخباری نه چندان امیدوار کننده‌ای که از اردوهای آماده سازی کشتی به گوش می رسد، همه چیز  را مطلوب و سازنده خواند و گفت: هم اکنون که با شما صحبت می کنم در خانه کشتی هستم و مشکل خاصی در روند آماده سازی آزاد و فرنگی کاران اردونشین به چشم نمی خورد. ضمن اینکه حوزه فنی و مربیان تیم های ملی نیز به خوبی در حال اجرای برنامه های آماده سازی تیم هاست.

کد خبر 2111393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha