۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰

داستان بی پولی ادامه دارد؛

ابهام در اعزام كشتی‌گيران جوان و نوجوان ايران به رقابت‌های جهانی

ابهام در اعزام كشتی‌گيران جوان و نوجوان ايران به رقابت‌های جهانی

در حاليكه كاروان كشتی جوانان و نوجوانان ايران دو رويداد مهم جهانی را پيش رو دارند،‌ باز هم روند و هماهنگی اعزام ملی‌پوشان به دليل بی پولی و مشكلات مالی با اما و اگر همراه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ پس از اتفاقات تاسف آور رقابت‌های نوجوانان آسيا و آوارگی و سرگردانی فرنگی‌كاران ايران در مغولستان و همچنين لغو اعزام آزاد و فرنگی كاران بزرگسال به تورنمنت‌های بين‌المللی زيلكوفسكی و پيتلاسينسكی لهستان،‌ داستان بی پولی فدراسيون كشتی و عدم توانمندی متوليان آن سر زبان‌ها افتاد و باعث اعتراض و انتقاد اهالی كشتی و رسانه‌ها شد.

متاسفانه هنوز مدت زيادی از اين اتفاقات نگذشته كه خبر می‌رسد تيم‌هاب كشتی آزاد و فرنگی جوانان و نوجوانان ايران هم برای حضور در رقابت‌هاب جهانی بلغارستان و صربستان دچار مشكل هستند و هنوز مشخص نيست هزينه اعزام اين كاروان عريض و طويل چطور تامين می‌شود.

اين در حاليست كه حسن رنگرز، نايب رئيس فدراسيون كشتی نيز صراحتا به اين نكته اشاره و اعلام كرده فرصت زيادی برای  تامين هزينه اعزم تيم‎‌های مذكور نيست و برای جلوگيری از تكرار اتفاقات تاسف آور قبلی بايد هر چه زودتر  جهت رفع مشكل هميشگی بی پولی فدراسيون فكری كرد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی فيلا،‌ رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان طی روزهای 21 تا 27 مردادماه در شهر صوفیه بلغارستان و رقابت‎های قهرمانی نوجوانان جهان نيز طی روزهای ۲۹ مرداد تا ۳ شهريورماه در شهر زرنجانین صربستان برگزار می‌شود اما گويا هنوز هزينه اعزام و خرج و مخارج نمايندگان ايران همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به هر حال اميدواريم بی پولی،‌ بلاتكليفی و سوء مديريت در فدراسيون كشتی بزودی با حضور وزير قطعی ورزش در كابينه دولت يازدهم به پايان برسد تا در آينده‌ای نزديک شاهد روزهای خوب و خوش برای مدال آورترين رشته ورزشی ايران باشيم.

کد خبر 2110963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha