۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰

مشتاقی در گفتگو با مهر:

فرنگی کار طلایی آسیا را از هتل بیرون کردند/ فقط می‌توان اظهار تاسف کرد

فرنگی کار طلایی آسیا را از هتل بیرون کردند/ فقط می‌توان اظهار تاسف کرد

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی با اظهار تاسف از اتفاقات رخ داده در رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا در مغولستان گفت: متاسفانه بحران مالی کشتی ایران باعث شد تا فرنگی کار طلایی این مسابقات را از هتل بیرون کنند.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اتفاقاتی که برای تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران در مغولستان رخ داد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: متاسفانه تیم نوجوانان به عنوان کشتی گیران آینده ساز ایران در بدترین شرایط ممکن راهی شهر اولان باتور مغولستان شدند و از همان ابتدای سفر با مشکلات مالی در اعزام روبرو بودند. این اتفاقات حتی بعد از اعزام هم گریبان تیم نوجوانان را گرفت و باعث شد نوجوان طلایی تیم ایران به دلیل بدهی مالی از هتل اخراج شود و پاسپورت او هم گرو گرفته شود!

وی افزود: این مسایل در حالی رخ می داد که خانواده این قهرمانان در ایران به چراغانی کوچه و محل زندگی فرزندان طلایی خود پرداخته و منتظر بازگشت این کشتی گیران بودند در حالیکه آن سو مرزها یعنی در مغولستان اتفاقات متفاوت و تاسف آوری در حال رخ دادن بود.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران به تبعات این اتفاق در عرصه اردوهای آماده سازی اشاره کرد و گفت: مشکلی که برای کاروان کشتی نوجوانان ایران بوجود آمد تاثیر بسیار بدی در روحیه دیگر ملی پوشان اردونشین ما داشت، بطوریکه هم اکنون جوانان و بزرگسالان نیز در آستانه حضور در رقابتهای جهانی به تکرار همین اتفاقات برای خود می‌اندیشند. متاسفانه اعضای کادر فنی تیم های جوانان و بزرگسالان نیز از نظر روحی و روانی به هم ریخته اند و واقعا خود را اسیر مشکلات مالی فدراسیون کشتی می دانند.

وی تصریح کرد: من از تمامی کارشناسان و منتقدان کشتی تقاضا دارم یکطرفه به قاضی نروند و زمانی که تیم های ملی ایران نتوانستند به نتایج مطلوب برسند، ما و کشتی گیران را مقصر نخوانند چراکه همگان دیدند که مشکلات مالی فدراسیون کشتی و عدم حمایت کافی از سوی وزارت ورزش چه بلایی بر سر کاروان کشتی نوجوانان ایران در مغولستان آورد.

مشتاقی در خاتمه گفت: ما بزودی باید شاهد حضور در تیم کشتی آزاد و فرنگی جوانان در رقابتهای جهانی بلغارستان و بلافاصله اعزام تیم های ملی بزرگسالان به جهانی 2013 مجارستان باشیم و این در حالیست که حال و روز روحی اردونشینان به دلیل اتفاقات کنونی به هیچ عنوان مساعد و مطلوب نیست.

کد خبر 2105869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha