۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳

مشتاقی در گفتگو با مهر:

تغییرات در کادرفنی کشتی فرنگی اجتناب ناپذیر است/ با المپیکی‌ها استارت می‌زنیم

تغییرات در کادرفنی کشتی فرنگی اجتناب ناپذیر است/ با المپیکی‌ها استارت می‌زنیم

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه نشست شورای فنی گفت: با توجه به نتایج حاصله و بررسی‌های اخیر، اعمال تغییرات در کادر فنی بزرگسالان حتمی است.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت تیم کشتی فرنگی ایران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: طی آخرین گفتگویی که با رسول خادم داشتم مقرر شد تا روز دوشنبه هفته جاری به تمامی مسایل کشتی فرنگی رسیدگی شود. در این نشست به بسیاری از مسایل از جمله آغاز اردوهای آماده سازی، تورنمنت های بین المللی و تدارکاتی، پیگیری وعده های وزیر ورزش و همچنین دعوت از فرنگی کاران المپیکی در نخستین اردوی بعد از جهانی پرداخته خواهد شد.

وی در خصوص تغییرات در کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان به جز عبداله چمن گلی به عنوان سرمربی تیم ، در جمع مربیان کادر فنی با تغییراتی روبرو خواهیم بود که این تغییرات حتمی و اجتناب ناپذیر است. البته رده های دیگر هم مورد بررسی قرار گرفت ولی آنچه مسلم است این تغییرات در تیم بزرگسالان بزودی اعمال می شود.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به آغاز اردوهای آماده سازی گفت: در یک چشم به هم زدن رویدادهای مهمی از رقابتهای آسیایی و جهانی را پیش رو داریم که به همین دلیل از روز 20 مهرماه نخستین اردوی آماده سازی را در خانه کشتی بر پا می کنیم. ضمن اینکه در نظر داریم تمامی فرنگی کاران المپیکی را دوباره به اردو دعوت کنیم و نخستین اردوی خودمان را با حضور المپیکی ها آغاز کنیم.

مشتاقی در پایان با اشاره به برخی انتقادات از سوی ملی پوشان مبنی بر بی توجهی متولیان امر به آنها گفت: به آنها حق می دهم، ولی ما هم با جدیت پیگیر این مساله هستیم و همانطور که گفتم همه چیز در نشست روز دوشنبه شورای فنی مشخص خواهد شد. البته ما در وهله اول به اجرای دقیق برنامه های مد نظرمان تاکید داریم چراکه رسیدگی به برنامه های فنی و اردوهای آماده سازی و همچنین مهیا کردن فضایی آرام و بدون استرس برای ملی پوشان مهمترین هدف و خواسته ماست.

کد خبر 2147855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha