۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵

علی آبادی در گفتگو با مهر:

کارنامه فرنگی کاران در مسابقات جهانی قابل قبول است/ نباید فضا را ملتهب کرد

کارنامه فرنگی کاران در مسابقات جهانی قابل قبول است/ نباید فضا را ملتهب کرد

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد تیم‌های ملی در رقابتهای جهانی مجارستان گفت: کسب دو مدال طلا در بوداپست نتیجه ارزشمندی است.

رحیم علی آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی بوداپست، ضمن بیان مطلب فوق گفت: کسب دو مدال طلا توسط امیر علی اکبری و طالب نعمت‌پور در رقابتهای جهانی مجارستان، به واقع نتیجه خوبی بود و جای تقدیر و تجلیل دارد. تیم ایران با ترکیب دگرگونی نسبت به سال‌های گذشته و بدون کشتی گیران المپیکی در رقابتهای جهانی شرکت کرد و برخی کشتی گیران نظیر محمد نوربخش، مهدی علیاری و هادی علیزاده پورنیا در نخستین تجربه رده بزرگسالان در میدان جهانی حضور داشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: کشتی گیری نظیر محمد فقیری نیز چند سالی در هیچ رقابت برون مرزی شرکت نکرده بود و در واقع مهمترین مشکل تیم اعزامی به مسابقات جهانی هم شرکت نکردن در رقابتهای برون مرزی و عدم رویارویی بیشتر نفرات تیم با رقبای خارجی بود.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در واکنش به برخی انتقادات اخیر اظهار داشت: کسانی که می‌گویند کادر فنی در جمع کردن کشتی گیران المپیکی توانایی نداشته، چرا خودشان نتوانستند در زمان هدایت تیم در جام جهانی آنها را کنار تیم بیاورند. متاسفانه عده‌ای چون خودشان نیستند، می‌خواهند همه چیز را زیر سوال ببرند. در حالی که کشتی فرنگی نشان که متکی به افراد نیست و می‌تواند با حمایت مناسب راه خود را دنبال کند.

علی آبادی با اشاره به اینکه در چندماه گذشته تمامی تصمیمات کشتی فرنگی از کانال شورای فنی گذشته، تاکید کرد: رسول خادم به عنوان مدیر تیم‌های ملی در چندماه گذشته کوشید، چرخ کشتی از حرکت باز نایستد و با تلاش وی اوضاع کشتی فرنگی نیز سروسامان گرفت. من برخی حرفهای احساسی در مورد تبعیض بین دو رشته را قبول ندارم، چون از نزدیک واقعیت ها را دیده ام.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه خوبی در رقابتهای جهانی مجارستان کسب شد و کام مردم نیز از این پیروزی‌های شیرین است، اما عده‌ای می‌خواهند فضا را ملتهب کنند. البته اگر هم واقعا به فکر یافتن مقصر هستیم، بهتر است کسانی پاسخگو باشند که چندماه تیم را معطل گذاشتند تا برنامه‌های این تیم عقب بیافتند و حالا برخی از آنها صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که به هیچ عنوان زیبنده کشتی نیست.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در پایان با اشاره به اینکه جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی بزودی برگزار می‌شود، گفت: کشتی فرنگی مسیر صحیح حرکت خود را پیدا کرده و بهتر است در این شرایط با بررسی واقع بینانه نقاط ضعف و قوت تیم و حمایت کافی از کشتی هر چه زودتر برنامه‌های خود را برای بازی‌های آسیایی اینچوان آغاز کند.
 

کد خبر 2145077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha