۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۱۷

قهرمانان کشتی جهان در مازندران تجلیل شدند

قهرمانان کشتی جهان در مازندران تجلیل شدند

ساری - خبرگزاری مهر: قهرمانان مازندرانی کشتی آزاد جهان در مسابقات جهانی بوداپست در استان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه شورای اداری استان مازندران که عصر شنبه در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، از قهرمانان مسابقات کشتی جهان تجلیل شد.

در این مراسم از رضا یزدانی، مهدی تقوی، مسعود اسماعیل پور، کمیل قاسمی و عزت الله اکبری از ورزشکاران کشتی گیر مدال آور در مسابقات جهانی مجارستان قدردانی شد.

همچنين در این مراسم از محمود اسماعیل پور و حسن حسین‌زاده به‌عنوان مربیان سازنده کشتی استان در فرنگی و آزاد با اهدا لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در اين جلسه ضمن تبریک به قهرمانان کشتی مازندران برای کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات جهانی بوداپست مجارستان، گفت: ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی سزاوار حمایت مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه دوست دارم در حوزه قهرمانی و پهلوانی در ورزش توفیقاتی نصیب استان شود، گفت: حضور ورزشکاران مازنی در عرصه های مختلف بین المللی برای همه مردم غیور مازندران افتخاری بزرگ و ستودني است.

احمد سعادتمند، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نيز در این مراسم با اشاره به اینکه مازنی‌ها پس از 48 سال در مسابقات جهانی بوداپست مجارستان، کشتی ایران را به قهرمانی جهان رساندند، اظهار کرد: مازندران و شهر جویبار به تنهایی با کسب 28 امتیاز از 48 امتیاز، حریفان صاحب نام کشتی دنیا را پشت سرگذاشته است.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال، ورزشکاران استان در عرصه‌های ملی، بین‌المللی و جهانی بیش از 100 مدال به ارمغان آوردند، افزود: این موفقیت قهرمانان در 24 رشته ورزشی صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه يقنا مديريت ارشد مازندران در حوزه توسعه زیرساخت‌های ورزشی، دستگاه ورزش استان را کمک خواهد کرد، گفت: از مردم استان به دلیل حمایت بی شائبه از ورزشکاران تقدیر می شود.

در این مراسم با اهدا لوح تقدیر و جوایزی از قهرمانان مسابقات جهانی کشتی بوداپست مجارستان تجلیل شد.

کد خبر 2144783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha