۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۱

با وجود تایید شفاهی حجت اله خطیب؛

تیم کشتی پیشکسوتان از سفر به رقابتهای جهانی بازماند

تیم کشتی پیشکسوتان از سفر به رقابتهای جهانی بازماند

در حالیکه پیشکسوتان ملی پوش طی چند روز اخیر با جدیت پیگیر اعزام به رقابتهای جهانی بودند، دبیر فدراسیون کشتی صبح امروز خبر از عدم صدور روادید و لغو اعزام این تیم به کشور بوسنی و هرزگوین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، گویا پیگیری های گوش شگسته های پیشکسوت برای اعزام به رقابتهای جهانی نتیجه نداد و این تیم به رغم تقبل تمامی هزینه های اعزام و اسکان توسط اعضای آن از حضور در این مسابقات بازماند.

این در حالیست که پیشکسوتان ملی پوش عصر روز گذشته پیش از قطعی شدن لغو اعزام با تجمع اعتراض آمیز خود مقابل فدراسیون کشتی از تعلل در برخی اقدامات قانونی و سیاست های این فدراسیون انتقاد کردند و متولیان فدراسیون را مقصر اصلی در این جریان می دانستند.

جالب آنکه حجت اله خطیب به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی طی روزهای گذشته در اظهارات خود با برخی رسانه ها از قطعیت سفر پیشکسوتان به رقابتهای جهانی و حل مشکل این تیم خبر داده بود که گویا این بار نیز ادعای آقای سرپرست به حقیقت منتهی نشد!

به هر حال محمدرضا توپچی دبیر فدراسیون کشتی صبح امروز، آب پاکی را روی دست پیشکسوتان ریخت و گفت: سفر این تیم به رقابتهای جهانی بوسنی و هرزگوین به دلیل صادر نشدن روادید از سوی کشور میزبان ممکن نیست!

وی در دفاع از سیاست های این فدراسیون گفت: فدراسیون کشتی با توجه به زمان مقرر برای صدور روادید از سفارت بوسنی و هرزگوین اقدام کرد، ولی متاسفانه با وجود پیگیری ها صورت گرفته، مسئولان سفارت کشور میزبان در ایران از صدور روادید برای اعضای تیم ایران به این رقابتها ممانعت کردند.

وی با تایید خبر لغو اعزام تیم پیشکسوتان ادامه داد: با این وجود امکان سفر تیم کشتی آزاد ایران به این رقابتها امکان پذیر نیست. البته به شخصه به وزارت امورخارجه و سفارت بوسنی و هرزگوین در تهران مراجعه کردم، اما متاسفانه نمی دانم به چه دلیل روادید اعضای تیم ایران که همواره به عنوان تیم قهرمان در این رقابتها حضور داشتند، صادر نشد.

وی خاطر نشان کرد: من می دانم پیشکسوتان کشتی ایران برای حضور در این رقابتها مشکلات زیادی را تحمل کردند ، اما فدراسیون کشتی نیز از هیچ تلاشی برای انجام این سفر فروگذار نکرد و به همین دلیل به شخصه از تک تک آنها عذرخواهی می کنم.

کد خبر 2145065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha