۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳

لرستاني خبر داد:

تغييرات در كشتي فرنگي به نشست بعدي موكول شد/ هيچ صحبتي از مديريت نشد!

تغييرات در كشتي فرنگي به نشست بعدي موكول شد/ هيچ صحبتي از مديريت نشد!

عضو شوراي فني تيم هاي ملي كشتي فرنگي با توجه به نشست روز گذشته اين شورا اعلام كرد: هرگونه تغيير و تحول در مديريت و كادر فني تيم هاي ملي در نشست آتي اين شورا مطرح و قطعي خواهد شد.

عليرضا لرستاني در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: در نشستي كه روز گذشته با حضور اعضاي شوراي فني كشتي فرنگي برگزار كرديم، هيچ صحبتي از مديريت تيم هاي ملي نشد و اين مساله در نشست بعدي شوراي فني مطرح مي شود.

وي تصريح كرد: با توجه به اتمام زمان همكاري مديريت و همچنين مربيان و اعضاي كادر فني تيم هاي ملي كشتي فرنگي در تمامي رده هاي سني،‌احتمال تغيير وجود دارد اما فعلا اين مساله در حال بررسي است كه در صورت صلاحديد شورا در آينده اي نزديك اعمال خواهد شد.

پيشكسوت كشتي كشورمان ادامه داد: كشتي فرنگي بايد هر چه سريعتر برنامه هاي خود را نهايي و آغاز كند، اما براي آغاز برنامه ها نمي توان با سرعت و عجله تصميم گيري كرد و مطمئنا بايد تمامي نيرو و پتانسيل موجود را مد نظر قرار داد.

وي در خاتمه با اشاره به مطرح شدن برخي از گزينه هاي مربيگري و مديريت در عرصه تيم هاي ملي كشتي فرنگي گفت: فعلا هيچ گزينه اي مطرح و نهايي نشده و منطق و تدبير حكم مي كند تا زمان برگزاري نشست بعدي شوراي فني صبر كنيم و بعد از بررسي هاي نهايي و كارشناسي به معرفي گزينه ها بپردازيم.
 

کد خبر 2150776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha