۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۱

رضايی در گفتگو با مهر:

وزارت ورزش جايگاه كشتی را در نظر نگرفت/ از رسانه ملی هم گله‌منديم!

وزارت ورزش جايگاه كشتی را در نظر نگرفت/ از رسانه ملی هم گله‌منديم!

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: اعتراض ما برای حفظ جایگاه، قدمت و ارزش ورزش پهلوانی کشتی است و انتظارم از صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش تاکید به این موضوع مهم است.

علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت کشتی آزاد ایران ضمن بیان این مطلب افزود: به جرات می‌توان گفت امسال در شرایط  سخت و دشوار خود را برای رقابتهای جهانی مجارستان آماده کردیم كه خوشبختانه خداوند پاداش تلاشهای شبانه روزی تیم ما را با كسب عنوان قهرمانی داد.

وی ادامه داد: قهرمانی در جهان وقتی كه به شادی دل مردم انجاميد، به یک افتخار برای ما تبدیل شد، اما انگار اين موفقيت بزرگ و تاريخي از نظر مسئولان ورزش، يك وظیفه و تكليف بوده كه بايد حتما از سوي ما انجام مي شد، در نتيجه كسي براي انجام تكليف و مسئوليت روزمره تيم ملي از آن تشكر نمي كند!

دارنده مدال نقره المپیک آتن تصریح کرد: آيا قهرمانی یک رشته توپی آنهم در سطح آسیا آنچنان اتفاق مهم بود که صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان به فرودگاه می رود، اما براي كسب عنوان قهرماني جهان حتي یک تشکر ساده نيز از ما نكرد. مطمئن باشيد اين رفتارهاي دوگانه و تبعيض گونه باعث دلسردی اهالي كشتي می شود.

رضایی تاکید کرد: به عنوان سرباز ایران زمين، مدال آوری در آوردگاه جهانی وظیفه تک تک ما بوده، اما کشتی گیران تیمهای ملی آزاد و فرنگی از تبعیض ها دلسرد و ناراحت هستند،‌چراكه معتقديم عده ای می خواهند این قهرمانی را به حيطه فراموشی بسپارند.

وی در ادامه افزود: ما نمي گوييم به ورزشهای دیگر توجهی نشود، اما آیا این انتظار ناحقی است که معتقديم سرپرست وزارت ورزش و جوانان بايد از ما هم استقبال مي كرد.متاسفانه رسانه ملی هم مسابقات ما را همچون واليبال بصورت کامل و مستقيم برای مردم پخش نكرد و تنها به پخش ديدارهاي فينال بسنده كرد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان گفت: چطور از کشتی گیران تيم ملي انتظار داريد، در چنين شرايطي دوباره در ميادين مختلف آسيايي و جهاني حضور موفقيت آميزي داشته باشند و پرچم ايران را بارها به اهتزاز در آوردند. اين جماعت بی‌ادعا و منزوی به جز كشتی گرفتن شغل ديگری ندارند و متاسفانه به جز دغدغه‌های مالی بايد زير بار كم توجهی و بی‌اعتنايی مسئولان ورزش هم استخوان خرد كنند.
 

کد خبر 2152133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha