۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵

حیدری در گفتگو با مهر:

برگزاري مجمع كشتي بهترين خبر بود/ نبايد افراد فني و باتجربه را طرد كنيم

برگزاري مجمع كشتي بهترين خبر بود/ نبايد افراد فني و باتجربه را طرد كنيم

دارنده مدال برنز المپیک توکیو گفت: حفظ مردان کار بلد و فنی و حل مشکلات مالی باید در دستور کار رئیس آینده کشتی کشور باشد.

علی اکبر حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون کشتی پس از نزدیک به سه سال بلاتکلیفی بهترین خبری بود که جامعه کشتی مدتها منتظر شنیدن آن بود.

پيشكسوت كشتي ايران در مورد ویژگی های رئیس آینده فدراسيون اظهار داشت: در وهله اول از روسای هیات های کشتی کشور می خواهم فردی را برای ریاست کشتی انتخاب کنند که مدیریت مناسبی داشته باشد و در کنار حفط مردان کار بلد فنی موجود، نارسایی های مالی را برطرف کند.

حیدری با اشاره به اینکه احترام به بزرگان کشتی باید در دستور کار رئیس آینده کشتی قرار گیرد، افزود: موفقیت های کشتی اعم قهرمانی جهان و جام جهانی و همچنین افتخار آفرینی های المپیک، باعث سرافرازی تمامی جامعه کشتی کشور شد، اما از سوی دیگر اتفاقاتی مانند داستان نوجوانان در مغولستان اعتبار کشتی کشور را در بین اذهان عمومی پایین آورد.

وی تصریح کرد: به نظر من در بخش کشتی آزاد باید افراد فنی مانند رسول خادم حفظ شوند، زیرا وی می تواند با ادامه این روند و دادن فرصت مناسب در المپیک آینده یک نتیجه خوب به دست آورد.

وی خاطر نشان کرد: مجمع کشتی برگزار می شود که این رشته از بلاتکلیفی خارج شود، نه اینکه داشته های امروز را کنار بگذاریم. باید حفظ داشته های امروز در دستور کار قرار گیرد و کنار گذاشتن نیروهای کاربلد ارزش کسب یک یا چند رای را ندارد. به واقع اگر به بزرگی کشتی فکر می کنیم باید با لابی های اصولی رای جمع نکنیم نه با کارهایی که خارج از اخلاق پهلوانی کشتی و صرفا برای تسویه حساب های شخصی است.

حیدری در پایان در مورد قضیه انتقادات این روزهای کشتی گیران از متولیان وزات ورزش و جوانان گفت: کشتی گیران و اعضای کادر فنی افرادی با مناعت طبع فراوان هستند. آنها هرگز به آن معنا به دنبال مسائل مادی نیستند. تیم ایران پس از 48 سال قهرمان جهان شد و برگزاری یک جلسه ویژه با رئیس جمهور برای کشتی گیران انتظار به جایی است. مطمئنا مشکل کشتی گیران استقبال در فرودگاه نیست، بلکه تمایز قایل نشدن بین قهرمانی جهان و آسیا است.
 

کد خبر 2155248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha