۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۴

سیف پور در گفتگو با مهر:

رئيس جديد بايد اعتبار را به كشتي بازگرداند/ بايد به بازگشت بنا اميدوار بود

رئيس جديد بايد اعتبار را به كشتي بازگرداند/ بايد به بازگشت بنا اميدوار بود

پيشكسوت كشتي و دارنده مدال برنز المپیک با اشاره به وضعیت این فدراسیون و نگرانی ها برای آینده گفت: رئیس آینده فدراسیون کشتی باید احترام پیشکسوتان کشتی را حفظ کرده و اعتبار را به این رشته باز گرداند.

حمد ابراهیم سیف پور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب گفت: به نظر من فردی باید رئیس فدراسیون  شود که بیش از هر چيز کشتی را به اعتبار دو سال گذشته خود در سطح  داخلی و بین المللی باز گرداند.

وی ادامه داد: کشتی در زمان یزدانی خرم اعتبار خاصی داشت، در آن زمان به پیشکسوتان کشتی احترام گذاشته می شد و از سوی دیگر بهترین امکانات برای کشتی گیران و مربیان فراهم می شود. امیدوارم با انتخاب رئیس آینده کشتی این مسائل باز هم به جایگاه اصلی خود باز گردد.

دارنده مدال طلای جهان با اشاره به اینکه کشتی و به ويژه کشتی آزاد از نظر فنی در جایگاه خوبی قرار دارد، اظهار داشت: به نظر من هر فردی که رئیس آینده فدراسيون کشتی می شود باید بیشتر وقت خود را صرف حل مشکلات مدیریتی و مالی کند و در مسائل فنی و به ويژه در رشته کشتی آزاد از مردان فنی همچون رسول خادم و ديگر مربيان باتجربه و دلسوز بهره ببرد.

وی خاطر نشان کرد: معتقدم حفظ افرادی مانند خادم که هم توان مدیریتی داشته و هم با تاکید بر مسائل فنی از مسئوليت هاي مهم دولتی صرف نظر کرده اند، می تواند در المپیک آینده به نفع کشتی باشد. مطمئنا در کنار آن می توان بار دیگر میدان را برای همکاری با افرادی بزرگي محمد بنا نیز فراهم کرد تا در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات مجددا از توانمندیهای آنها بهره مند شد.
 

کد خبر 2157345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha