۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷

برزگر در گفتگو با مهر:

خادم ثابت كرده از تجربه بزرگان استفاده می‌كند/ بايد از حاشيه‌ دوری كرد

خادم ثابت كرده از تجربه بزرگان استفاده می‌كند/ بايد از حاشيه‌ دوری كرد

مرد سرد و گرم چشيده كشتي ايران با اظهار اميدواری به مديريت كنونی فدراسيون و حضور موثر بزرگان اين عرصه در جمع تصميم گيران گفت: خوشبختانه سرپرست جديد فدراسيون با تشكيل شورای فنی نشان داده برای نظر و تجربه بزرگان ارزش قايل است.

منصور برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: حوزه فنی تیم های ملی كشتی از همان زمان تاسیس و فعالیت نشان داد جایگاه خاصی برای بزرگان این رشته قایل است، چراكه از بزرگان و پیشكسوتان كشتی برای حضور در شوراهای فنی دعوت كرد تا با تجربیات خود راهگشای مسیر رشد كشتی باشند.

وی تصریح كرد: این روال به خوبی نتیجه داد و تاثیر مثبت آن نیز با قهرمانی جهان بعد از 48 سال به همه اثبات شد، در نتیجه نمی توان برنامه های یكسال اخیر حوزه فنی تیم های ملی و همچنین سرپرست كنونی فدراسیون را به انتقاد گرفت.

سرمربی اسبق تیم ملی كشتی آزاد ادامه داد: متاسفانه برخی از اهالی كشتی همچنان در حال حاشیه سازی و سنگ اندازی در راه اجرای برنامه های اخیر هستند و به هر شكل قصد دارند با دامن زدن به مسایل غیر منطقی، رسول خادم و همكارانش را با مشكل مواجه سازند.

برزگر در خاتمه گفت: فدراسیون كشتی بعد از تغییر سرپرست، در مسیر درست و فنی قرار گرفته كه تمامی اهالی این رشته باید با اتحاد و همدلی به حل مشكلات موجود بپردازند. زمان زیادی تا پیكارهای آسیایی باقی نمانده و اگر حوزه فنی تیم های ملی و فدراسیون كشتی به جای برنامه ریزی و رفع كاستی ها ، پتانسیل خود را به مسایل حاشیه ای اختصاص دهند، زمان كافی تا میادین بین المللی آتی را از دست خواهیم داد.

 

کد خبر 2169616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha