۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۱۷

در ادامه بی‌پولی‌های فدراسيون كشتی؛

اشكاني هم با دست خالی به بلغارستان رفت/ فرنگی كاران جوان در انتظار پول!

اشكاني هم با دست خالی به بلغارستان رفت/ فرنگی كاران جوان در انتظار پول!

در حالیكه تیم كشتی فرنگی جوانان ایران با جیب خالی و در دو مرحله راهی رقابتهای جهانی بلغارستان شد،‌ مدیر امور فنی تیم‌های ملی هم بدون پول راهی صوفیه شد تا ملی پوشان ایرانی همچنان در انتظار اعزام آزادكاران و رسیدن پول باشند!

به گزارش خبرنگار مهر،‌ بعد از اتفاقات تاسف آور رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا در مغولستان و اخراج فرنگی كاران نوجوان ایران از هتل و سرگردانی آنها به دلیل بی پولی فدراسیون كشتی،‌ اتفاق دیگری در حال وقوع است كه این بار دامن فرنگی كاران جوان كشورمان در رقابتهای جهانی بلغارستان را گرفته است.

گویا اعضای تیم اعزامی كشتی فرنگی جوانان ایران به بلغارستان بعد از اینكه به دلیل بی پولی و برنامه ریزی نامناسب در دو مرحله راهی صوفیه شدند، گفته شد علی اشكانی مدیر امور تیم های ملی كشتی فرنگی در ایران مانده تا شاید با دست پر راهی رقابتهای جهانی شود.

گفته می‌شود اشكانی هم روز گذشته با جیب خالی به بلغارستان اعزام شده تا فرنگی كاران جوان كشورمان كه هم اكنون بدون هیچ خبری از ورودشان به این كشور در صوفیه حضور دارند،‌ همچنان در ابهام و استرس بی پولی و تكرار اتفاقات مغولستان باشند.

به گفته یه منبع آگاه از فدراسیون كشتی قرار است پول مورد نیاز فرنگی كاران تا صبح روز چهارشنبه تهیه شود و این پول توسط آزادكاران جوان كشورمان كه به بلغارستان اعزامی می شوند به دست نفرات قبلی برسد. البته هنوز مشخص نشده كه پول مورد نظر قرار است از چه طریق و با چه ضمانتی تهیه شود،‌اما نكته اینجاست كه كاروان اعزام كشتی جوانان ایران در شرایطی به صوفیه اعزام شده كه بیش از استرس رویارویی با حریفان جهانی خود به فكر بی پولی و سرگردانی احتمالی در بلغارستان به دلیل بی پولی فدراسیون كشتی است!

به هر حال داستان تاسف آور و بی سابقه سرگردانی نوجوانان فرنگی كار ایران در مغولستان باعث شده تا تمامی اردونشینان كشتی كشورمان پیش از سفر به رقابتهای معتبر بین المللی در بیم و هراس بی پولی و سرگردانی احتمالی باشند.

 

کد خبر 2114035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha