۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۳۴

گزارش خبری:

امیدی به گرفتن امتیاز نداریم/ فجر با این توان مالی به جایی نمی رسد

امیدی به گرفتن امتیاز نداریم/ فجر با این توان مالی به جایی نمی رسد

شیراز – خبرگزاری مهر: طرفداران فجر امیدی به گرفتن امتیاز از تیم استقلال ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، چهار ساعت تا زمان بازی فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران زمان باقی است اما در این گرمای هوا گروه های مختلف تماشاگران در حال خرید بلیط برای ورود به ورزشگاه هستند.

طی دو ساعت گذشته از زمان شروع بلیط فروشی اکثر طرفداران استقلال وارد ورزشگاه حافظیه شده اند که البته این حرکت در شیراز غیر منتظره نبود و چندین سال است که شاهد چنین رفتار هایی از جانب تماشاگران شهرستانی حاضر در شیراز هستیم که تیم فجر را در شیراز تنها می گذارند.

اما در حالیکه هیئت فتبال استان فارس نمی تواند قانون 10 درصد تماشاگر تیم میهمانان را اجرایی کند دیگر چاره ای به غیر از صبر کردن و توکل داشتن برای پیروزی نیست.

امیدی برای گرفتن امتیاز نداریم

در این میان یکی از طرفداران تیم فجر سپاسی که به دلیل شدت گرمای هوا به زیر سایه درختان پناه برده در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: فجر متعلق به شیراز است اما دلیل اینکه جوانان شیرازی به ورزشگاه نمی آیند را نمی دانم.

رحیم صادقی ادامه داد: اکثر کسانیکه برای تشویق تیم استقلال آمده اند از شهرستانهای اطراف شیراز هستند و جای تعجب است که این افراد به حضور فجر اعتنایی ندارند.

وی با اشاره به اینکه اینگونه تماشاگران را نباید به استادیوم راه داد یادآور شد: غیرت و تعصب در خیلی از افراد مرده زیرا اگر چنین مباحثی زنده بود نباید جوانان خود را به کسانیکه میلیاردی پول می گیرد می فروختند.

طرفدار فجر سپاسی شیراز افزود: در سرما و گرما در کنار این تیم می مانیم اما مسئولین نیز باید به فکر ما باشند.

صادقی تاکید کرد: مسئولین از تیم فجر حمایت کنند تا این تیم بتواند بدون مشکلات مالی تنها به فکر کسب نتیجه باشد.

وی افزود: امروز به استادیوم آمدیم اما امیدی به گرفتن نتیجه نداریم.

فجر با این توان مالی به جایی نمی رسد

در کنار آرامگاه حافظ نیز سه جوان حدود 20 ساله مشغول رنگ کردن صورت های خود هستند که یکی از آنها به خبرنگار مهر، گفت: بازهم صورت خود را برای تیم فجر زرد کرده ایم اما این تیم با اینهمه مشکل مالی چگونه می خواهد نتیجه مثبت بگیرد.

محمد رضایی افزود: زمانیکه یکی از بازیکنان استقلال و یا پرسپولیس به اندازه کل تیم فجر پول می گیرند چگونه توقع دارم تیم ما نتیجه کسب کند.

وی افزود: البته ما مشکل تماشاگر هم داریم، بازی در شیراز است اما حضور تماشاگران استقلال را بیشتر شاهد هستیم.

کد خبر 2111455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha