۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۲۳:۰۱

هفته سوم لیگ برتر؛

توقف استقلال برابر فجر در پایان نیمه نخست/ گل نکو 2 دقیقه دوام داشت

توقف استقلال برابر فجر در پایان نیمه نخست/ گل نکو 2 دقیقه دوام داشت

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال فجرسپاسی شیراز و استقلال تهران از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر در حالی با تساوی به پایان رسید که برتری استقلال تنها 2 دقیقه دوام داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از شب نخست هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را تیم‌های فجرسپاسی شیراز و استقلال تهران برگزار کردند. در این دیدار که از ساعت 22:15 سه‌شنبه به قضاوت سعید مظفری‌زاده در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز شده است، شاگردان قلعه‌نویی در پایان نیمه نخست برابر میزبان شیرازی خود با نتیجه یک بر یک متوقف شدند.

استقلال که با ترکیب سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، فردین عابدینی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، پژمان نوری، سیاوش اکبرپور،‌ محمدمهدی نظری و محمد قاضی برابر حریف صف آرایی کرده بود، شروع بهتری نسبت به حریف داشت و چندین بار دروازه شیخ ویسی را تهدید کرد.

آبی‌پوشان پایتخت که شوت‌های راه دور را در دستور کار داشتند، در دقایق 9، 12 و 14 روی ضربات تیموریان، نکونام و قاضی شانس خود را برای گلزنی آزمایش کردند که هر بار شیخ‌ویسی مانع از گلزنی حریف شد.

بعد از این صحنه‌ها بازی برای دقایقی آرام شد تا اینکه قاضی بار دیگر در دقیقه 26 با یک شوت راه دور دروازه فجرسپاسی را تهدید کرد. بازی وارد دقیقه 30 نیمه نخست شده بود که آندرانیک تیموریان روی یک ضد حمله نظری، مهاجم فصل پیش فجری‌ها را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه محکم این مهاجم به بالای دروازه رفت.

در دقیقه 35 بازی بود که محمدمهدی نظری در گوشه چپ محوطه جریمه حریف، مصطفی صبری را وادار به خطا کرد تا یک ضربه پنالتی را از هم تیمی سابق خود بگیرد. این ضربه پنالتی را جواد نکونام به گل اول بازی تبدیل کرد.

گل استقلال خیلی زود توسط شاگردان پیروانی پاسخ داده شد. در دقیقه 37 بازی بود که حمید جوکار پشت محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شوتزنی شد و با یک ضربه محکم پای چپ دروازه رحمتی را باز کرد تا برتری آبی‌ها دوام چندانی نداشته باشد.

بعد از این گل استقلال یک بار دیگر با شوت تیموریان خطرساز شد که ضربه وی به خارج از دروازه رفت تا در نهایت نیمه نخست این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

 

کد خبر 2111536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha