۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰:۴۱

بعد از بردن فجرسپاسی مطرح شد:

صحبت‌های قلعه‌نویی در مورد هاشمی رفسنجانی، سلطانی‌فر و علی‌آبادی

صحبت‌های قلعه‌نویی در مورد هاشمی رفسنجانی، سلطانی‌فر و علی‌آبادی

شیراز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان را آشنا به ورزش و فردی مقبول دانست و گفت: سلطانی‌فر نیروی اجرایی و فردی مناسب است و من امیدوارم نمایندگان مجلس به وی رای اعتماد دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش برابر فجرسپاسی در شیراز، در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: به لیگ و فوتبال ایران تبریک می‌گویم زیرا امروز دیداری جذاب و تماشاگر پسند را شاهد بودیم، مسابقه‌ای که سطح لیگ و فوتبال ایران را بالاتر برد.

وی با بیان اینکه شیراز پایتخت فرهنگ و تمدن ایران است و امروز این را به وضوح در رفتار تماشاگران دیدم، افزود: در 10 دقیقه اول بازی تیم فجرسپاسی به جریان بازی مسلط بود اما ما توانستیم نبض بازی را در دست گرفتیم و می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: بعد از بازی با سپاهان مباحث روحی-روانی بازیکنان را مد نظر قرار دادیم که خوشبختانه تلاش ما در این بازی موثر واقع شد. البته روی نظم و ساختار دفاعی مقداری مشکل وجود دارد که بطور حتم آن را در بازی‌های آینده برطرف خواهیم کرد.

وی در مورد حضور جاسم کرار در استقلال تاکید کرد: قطعا حسابی روی این بازیکن باز نمی‌کنیم زیرا تا این لحظه وضعیت او مشخص نیست. وکیل کرار به ما گفته بود، بستن قرارداد مشکلی ندارد اما تعجب می‌کنم چرا این مشکل بوجود آمده است.

وی در خصوص مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی حسن روحانی به مجلس برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان هم اظهار داشت: زمانی قبل از اینکه وزارت ورزش و جوانان تشکیل شود، هفت وزیر در شورای عالی حضور داشتند و امروز نیز باید وزیری معرفی شود که در حد و اندازه‌های هفته وزیر باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد: سلطانی‌فر نیروی اجرایی و فردی مناسب است و من امیدوارم نمایندگان مجلس به وی رای اعتماد دهند زیرا که با تجربه و پخته عمل می‌کند.

وی در مورد دیدار خود با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: من به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفتم امروز جامعه نیاز به آرامش دارد و مردم گرسنه هستند، همچنین در خصوص ورزش هم صحبت‌هایی کردیم. زمانی افرادی که در دولت جایگاهی نداشتند به عنوان وزیر ورزش معرفی می‌شدند که نمونه آن علی‌آبادی بود که قرار بود شهردار شود اما پس از منتفی شدن حضورش در شهرداری به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی معرفی شد.

قلعه‌نویی به کسر یک امتیاز از این تیم از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم اینچنین واکنش نشان داد: من حرکت تماشاگران را محکوم می‌کنم اما کسر یک امتیاز نیز باید قانونی باشد زیرا ما به قانون احترام کامل می‌گذاریم.

وی با اشاره به اینکه باید احترام داوران را حفظ کرد، تصریح کرد: زمانی من هم به برخی از رفتارهای داوران اعتراض می‌کردم اما همگان باید بدانند داوران زحمات زیادی می‌کشند و باید به آنها احترام گذاشت.

دیدار تیم‌های فوتبال فجرسپاسی شیراز و استقلال تهران در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور که سه‌شنبه شب برگزار شد، با برتری 4 بر 2 شاگردان امیر قلعه‌نویی همراه شد.

 

کد خبر 2111569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha