۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۰۵

سرپرست فجرسپاسی در گفتگو با مهر:

نگران جایگاه فجر هستیم/ قلعه‌نویی مربی بازی‌خوانی است

نگران جایگاه فجر هستیم/ قلعه‌نویی مربی بازی‌خوانی است

سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با بیان اینکه نگران جایگاه این تیم در جدول است، گفت: با این حال مقابل استقلال نسبت به دو بازی گذشته خود بهتر بازی کردیم.

محمد عاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکست تیم فجرسپاسی مقابل استقلال در هفته سوم لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما نسبت به بازی هفته اول و دم بهتر بودیم. بازیکنان ما مقابل استقلال شجاعانه بازی کردند و واقعا برای پیروزی جنگیدند ولی متاسفانه اسیر تجربه حریف شدند. استقلال بازی را خوب شروع کرد و خوب به اتمام رساند.

وی افزود: امیر قلعه‌نویی در بازی با فجر نشان داد که مربی بازی‌خوانی است. او دو تعویض کارساز انجام داد و باعث شد تیمش به پیروزی برسد. ای کاش بازیکنان ما با تجربه‌ای که داشتند حداقل بازی را با تساوی 2 بر 2 به پایان می‌رساندند.

سرپرست فجر در خصوص حضور این تیم در قعر جدول، تاکید کرد: طبیعی است که نگران این جایگاه هستیم. اگر نگران نباشیم که نمی‌شود تیمداری کرد. به هر حال امروز غلامحسین پیروانی دلایل شکست را آنالیز می‌کند و آنرا به بازیکنان گوشزد خواهد کرد.

تیم فوتبال فجرسپاسی سه‌شنبه شب در چارچوب هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه 4 بر 2 مقابل استقلال شکست خورد تا بدون امتیاز در قعر جدول قرار بگیرد.

کد خبر 2111722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha