۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۳۵

انگین فیرات:

تنها مشکل گلزنی سایپا استرس بازیکنان است

تنها مشکل گلزنی سایپا استرس بازیکنان است

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم سایپای البرز گفت: تنها مشکل گلزنی ما استرس بازیکنان است و اگر این موضوع برطرف شود آنها با روحیه بهتری کار کرده و فرصت های به دست آمده را به گل تبدیل می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، انگین فیرات سه شنبه شب پس از تساوی تیمش برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بعد از باخت سنگینی که در هفته گذشته برابر تیم راه آهن متحمل شدیم سعی کردیم تیم خود را جمع کرده و بازیکنان خود را از نظر روحی برای این بازی آماده کنیم.

وی ادامه داد: هر دو تیم در این بازی برای یروزی هرچه در توان داشتند به کار بردند ولی تیم ما با اینکه میهمان بود موقعیت های خوبی را در این بازی به دست آورد.

سرمربی تیم سایپای البرز تصریح کرد: در این بازی تا اندازه زیادی شرایط آب و هوایی روی روند بازی ما تاثیر گذاشته بود ولی انتظار دیگری از شرایط آب و هوایی اهواز غیر از این نداشتیم.

وی بیان کرد: امیدوارم در بازی های آینده و هماهنگ تر شدن بازیکنان مشکل گلزنی ما برطرف شود و بازیکنان قدر موقعیت های به دست آمده را بدانند.

فیرات در خصوص تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر کسر یک امتیاز از این تیم گفت: در تمام طول زنگی ورزشی خود تاکنون با چنین شرایطی مواجه نشده بودم. در تمام دنیا برای فحاشی تماشاگران یا یک تیم را جریمه نقدی می کنند و یا بازی آن تیم را بدون تماشاگر برگزار می کنند ولی کسر امتیاز کار غیر منطقی بود.

وی اظهار کرد: با چنین شرایطی تیم میهمان می تواند تعدادی تماشاگر را میان هواداران تیم میزبان بفرستد و آن ها فحاشی کنند و از تیم میزبان امتیاز کم شود.

سرمربی تیم سایپا البرز در خصوص بستن تیمش گفت: هر تیمی با توجه به بودجه ای که دارد تیم خود را می بندد اما مشکل ما برای جذب بازیکن غیر از این بود.

وی افزود: تیم ما در بازی های تدارکاتی مشکلی نداشت ولی در بازی اولمان در رشت در دقیقه 94 گل خوردیم و در بازی گذشته سه گل از راه آهن دریافت کردیم و همین امر باعث شد استرس زیادی بر بازیکنان وارد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی دو تیم استقلال خوزستان و سایپای کرج سه شنبه شب در ورزشگاه تختی اهواز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 2111602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha